سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
با وجود تمام شایعات و گمانه زنی ها، ۱۰۰ درصد مشخص نیست که زیر کاپوت یک RX-۹ جدید چه خواهد بود. اما چیزی که به آن اشاره شده است، یک عضو جدید بالقوه از خانواده مزدا Skyactiv است. مزدا ممکن است یک توربوشارژ شش سیلندر خطی عرضه کند که احتمالاً ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این امر RX-۹ را به رقیبی ترسناک برای تویوتا GR سوپرا تبدیل می‌کند.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
در جدیدترین کشف باستان‌شناسان، فسیلی که نشان دهنده گونه‌ای جدید از نسل دایناسو‌رهای گوشت‌خوار که به بزرگی یک اتوبوس، در قسمت شرقی کشور اسپانیا یافت شده است.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
اولین بار که پلیس یک سگ روباتی معرفی کرد، سه سال پیش (۲۰۲۰) بود که منتقدان، چنین روباتی را ترسناک و نامطلوب خواندند و به دلیل فشار منتقدان ضد سگ روباتی، این روبات نتوانست کار خود را شروع کند. اما اکنون رئیس پلیس نیویورک به این نتیجه رسیده است که وجود چنین روباتی برای حفظ امنیت شهروندان و همچنین نیروی پلیس ضروری است.
تصادف شدید مهاجم لاتزیو با ترامواچیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو، صبح امروز دچار یک سانحه رانندگی حضور شد.
تیفوسی‌های میلان با یک پیام نه چندان دوستانه به استقبال بازی با ناپولی رفتند.
یک کنترل سینه تماشایی از علیرضا جهانبخش او را در آستانه یک مصدومیت ترسناک قرار داد.
یک کنترل سینه تماشایی از علیرضا جهانبخش او را در آستانه یک مصدومیت ترسناک قرار داد.
این مومیایی که ظاهری شبیه به پری دریایی و میمون دارد، در مجموع دارای ۳۰ سانتی‌متر طول است و بدنش از یک تنه خزدار شبیه به پستانداران و یک دم ماهی فلس‌دار به اضافه دو دست انسان‌مانند و همین‌طور دندان‌های ریز و نوک‌تیز تشکیل شده است.
این کشف جدید توسط «راسل انگلمن»، دانشجوی دکترای دانشگاه کیس وسترن در آمریکا حاصل شده است. او در دوران کرونا مشغول بررسی گونه Dunk در موزه طبیعی کلیولند بود که با ابهامی درباره تناسب اندام این آبزی مواجه شد و درنهایت به این جواب رسید. او در ابتدا از کشفی که درباره جثه کوچک‌تر این هیولای دریایی داشت، سرخورده شد، اما درنهایت پذیرفت که کشف حقیقت از هر چیزی دیگر مهم‌تر است و باید اولویت بالاتری داشته باشد.
رئال مادرید یک بار دیگر به لطف زوج ترسناک وینیسیوس-بنزما توانست لیورپول را شکست دهد. زوجی که لرزه بر اندام هر تیم اروپایی می اندازد.
رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، تصویری عجیب را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد ممکن است یک جن در باور‌های مایا باشد.
هنگام حفاری‌های باستان‌شناسی در پمپئی، بقایای بیش از یک هزار قربانی یافت شد.
تصاویری از یک عمارت ترسناک و متروکه در فلوریدای آمریکا که زمانی اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده در آن سکونت داشته منتشر شد.
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
زیرکن موشک مدرنی است که با سرعتی ۹ برابر سرعت صوت به سمت هدف حرکت می‌کند و با برد ۱۰۰۰ کیلومتری می‌تواند به سلاحی مرگبار برای کشتی‌های نظامی روسیه تبدیل شود.
شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ