اثر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یا به قول دولت «جراحی اقتصادی» آنقدر ترسناک بوده که حالا رکورد تورم تاریخ در بخش خوراکی شکسته شده است. تورم خوراکی‌ها، ۶ ماه پس از این «جراحی» حالا به ۶۷.۵ درصد در آبان‌ماه رسیده؛ عددی که در تاریخ ایران پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در مورد وضعیت زهرا نعمتی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی گفت: ۶ ماه است که اطلاعی از زهرا نعمتی ندارم و اسم او در لیست نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی نیست.
نماینده مردم اراک و کمیجان با انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج و ودیعه مسکن گفت: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده‌اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن را دریافت کنند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تنها رشته‌ای که بر خلاف شاخص‌های مدال آوری در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود تیم فوتبال امید است.
بوکس ایران ۶ماه بدون رییس، بدون زمان انتخابات!
ساپینتو: قرار باشد ۶ماه پول ندهند، من نیستم
کاپیتان تیم ملی کاراته ۶ماه محروم شد
آرای کمیته انضباطی فدراسیون کاراته در خصوص اتفاقات مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام شد.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
صید ماهیان استخوانی دریای خزر با دو روز تمدید به پایان رسید و صید هر نوع ماهی استخوانی ممنوع و به ۶ ماه بعد موکول شد.
جمعی از معلمان قرارداد کار معین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا امروز گفتند: از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم!
دو مربی ایرانی ۶ ماه محروم و ۲میلیارد جریمه شدند!
ارومیه - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش ما این است بتوان در ۶ یا ۷ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، از نو ساخت.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: بیش از ۶ ماه است که تقاضای استیضاح وزیر ورزش با ۲۲ به هیأت رئیسه داده شده و همچنان وزیر ورزش از انجام وظایف و تعهدات خود ناتوان است.
هافبک هلندی منچستر به علت مصدومیت سخت از ناحیه زانو ادامه فصل را از دست داد.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل ۶ پروژه دولتی و عمومی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۶۰ میلیاردتومان تا شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.
وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۶ درصدی تولید سیمان در ۹ ماهه ۱۴۰۱ اعلام کرد که حاشیه سازان به‌ دنبال افزایش قیمت‌ها در بورس کالا هستند.
سرمربی سایپا به دلیل عدم پرداخت مطالبات به نساجی با محرومیت سنگین مواجه شد.
وزیر دارایی عربستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که ۶ ماه آینده و حتی شاید ۶ سال آینده برای کشورهای خاورمیانه بسیار سخت خواهد بود.
سعید باقرپسند مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شده بود امروز زانوی خود را عمل جراحی کرد. این بازیکن تا ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۶ شهریور را بخوانید.
دادگاه تجدیدنظر حکم پیشین دادگاه درباره اهانت حسین دهباشی به مرحوم حاج احمد خمینی یادگار امام(ره) را تایید و او را به ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ