استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
شاگردان استیون جرارد به شروع ضعیف خود در مسابقات پیش فصل ادامه می‌دهند.
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، صبح پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ جهت بازدید و اهدای لباس باشگاهی خود به مدد جویان آسایشگاه معلولین ذهنی شهید بهشتی مشهد از این مکان بازدید به عمل آورد.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با ۲۲ گل زده و بالاتر از راموش مهاجم بنفیکا عنوان آقای گلی این فصل لیگ پرتغال را به دست آورد.
در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ پدری فرزند معلول خود را به این مراسم آورد و به دوش گرفته بود.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت بسیاری از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مساله را شناسایی کنند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
کشتی آزادکار کشورمان گفت: روسیه کشتی‌گیران خیلی خوبی آورده بود و مسابقه هیجان انگیزی داشتیم.
نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:هر لحظه قراردادی به دست معاونت برسد میگوییم پرداخت صورت گیرد.
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست تهران گفت: بیشتر این حیوانات علف خوار هستند مانند قوچ و میش، آهو و... و گوشت خوارانی که از آن‌ها تغذیه می‌کنند به تبع آن‌ها نزدیک می‌شوند. شغال و روباه و حتی پرندگان که ممکن است تغذیه‌شان مختل شود. همچنین پرندگان مهاجر با توجه به شرایط از عرض‌های شمالی آسیا و اروپا به قسمت‌های جنوبی‌تر می‌آیند و چند ماهی مهمان ما هستند. در نهایت ممکن است بیماری‌هایی که مشترک بین انسان و حیوان است را منتقل کنند. از جمله بیماری آنفلوانزا.
نماینده مردم چابهار با اشاره به این‌که شاید آقای فرزین (رئیس جدید بانک مرکزی) یک مقدار شناخت‌شان به حوزه‌های مربوط به بانک مرکزی بیشتر باشد، عنوان کرد: موضعی که ایشان گرفتند مبنی بر این‌که کالا‌های اساسی را با دلار نیمایی ۲۸ هزار تومان تامین می‌کنیم، از نظر من بازگشت به عقب دولت از مواضع قبلی‌اش نسبت به تک نرخی کردن ارز است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران را با خود همراه کند و به همین دلیل به سمت ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس رفته است.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
زاهدان- راه‌آهن چابهار- زاهدان با طول بیش از ۶۰۰ کیلومتر طولانی‌ترین مسیر ریلی کشور به شمار می‌رود و طبق پیش‌بینی‌ها، تکمیل این ابرپروژه درآمد حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی به همراه خواهد داشت.
رئیس کمیته امداد گفت: مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه برای ثبت نام در طرح ملی مسکن معاف شدند.
یک ارزیابی اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد: روسیه از سال ۲۰۱۴ به طور مخفیانه حداقل ۳۰۰ میلیون دلار به احزاب سیاسی و نامزد‌های خارجی در بیش از ۲۲ کشور در تلاش برای به دست آوردن نفوذ در آن‌ها پرداخت کرده است.
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه پیوست عدالت می تواند موتور محرکه انقلاب در حوزه نظریه پردازی و تولید نظریات ناب در حوزه حکمرانی باشد، گفت: آورده جدی پیوست عدالت، مراقبت ازحکمرانی است.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
شما شاید حتی بیش از حد، با همه چیز موافقید و دستور اجرا می‌دهید و حتی می‌گویند گاهی جمع‌کردن لیست موافقت‌های شما، سخت است؛ اما در سیستم فشل اجرائی، دستور مشکل‌گشا نیست. یک نفسی در دستوردادن بگیرید، یک گروهی بگذارید ببینید این دستورات‌تان چقدر اجرا شده و چرا بقیه‌اش اجرائی نشده.
تنفس هوای قابل قبول در تهران
این قیام یک نقطه‌ی عطف شد. هرچند عده‌ای را مرعوب کرد، خط مبارزه را روشن و واضح کرد. از آن روز حرکت انقلابی مردم ایران که از تقریباً نه ماه قبل از آن یا یک سال قبل از آن به تدریج آغاز شده بود، شکل قطعی و جدی گرفت و این قیام به انقلاب ۲۲ بهمن منتهی شد و در مثال، جمهوری اسلامی را به وجود آورد.
طارمی که سال گذشته قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را همراه تیمش به دست آورده و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز دوگانه لیگ و جام حذفی را کسب کرده بود، حالا چهارمین جام خود در فوتبال پرتغال را در کارنامه‌اش به ثبت رساند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ