مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان اردبیل نیازمند بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ایمن‌سازی کامل محور کرج - چالوس به بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هزار کیلومتر از راه‌های این استان نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارد که هزینه آن امسال بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برای خرید تضمینی گندم در بودجه سال آینده ۱۰۲ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که از نظر ما به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار ناچیز است؛ به طوری که تنها سه دهم درصد از منابع درآمدی محصولات کشاورزی برای بخش کشاورزی سرمایه گذاری می شود.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
اگر با ارز نیمایی حساب کنیم، نیاز ما بیش از هزار میلیارد تومان بودجه است. و اگر با ارز 42 هزار تومانی حساب کنیم نیاز بودجه ای ما دو هزار میلیارد تومان است. در حال حاضر با ارز نیمایی هم حساب کنیم  900 میلیارد و خرده‌ای کسری داریم.
به گفته سرپرست شرکت توسعه اماکن ورزشی، تکمیل تمامی پروژه های نیمه کاره وزارت ورزش نیاز به بودجه 32 هزار میلیاردی دارد.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به وضعیت پروژه های در اختیار این شرکت در مورد رقم مورد نیاز برای بهره برداری از آنها و مدت زمان لازم توضیح داد.
مسئولان سازمان غذا و دارو همچنان نگران بی‌ثباتی بازار دارویی کشور هستند و علت کمبود‌ها در پسادارویاری را کمبود نقدینگی در حوزه دارو عنوان می‌کنند؛ چراکه با آزاد سازی نرخ ارز، میزان نقدینگی مورد نیاز برای تامین دارو‌های وارداتی و همچنین تامین مواد اولیه وارداتی برای دارو‌های تولید داخلی چندین برابر شده است.
شهردار تهران با بیان اینکه برای حل مشکل ناوگان حمل و نقل تهران به ۵۰۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: این رقم ۱۰ برابر بودجه کنونی شهرداری تهران است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز خبرداد.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران مالی در این جمعیت گفت: بودجه مورد نیاز هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰۰ هزار میلیاد تومان است.
ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ برای احداث پروژه کنارگذر خوانسار مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیاد ریال اعتبار نیاز است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت فناوری وزارت علوم با کسری اعتبارات ۱۸ هزار میلیارد ریالی مواجه است، ضمن آنکه برای سال ۱۴۰۲ به بودجه ۲۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
شهردار تهران گفت: در بخش ون ۹۸ درصد ون ها فرسوده و نیمی از تاکسی های ما نیز از رده خارج هستند، بنابراین در بخش توسعه حمل و نقل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شهردار تهران با عنوان این مطلب که شهر تهران نیاز به کار دارد، گفت: بنیاد مستضعفان ظرفیت بالایی دارد و می‌توانیم بسته‌های بزرگی را با هم کار کنیم.
رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به اقداماتی که طی مدت زمان حضور در این کمیته انجام داد، به ارتقای بودجه اشاره کرد و اینکه نیاز اصلی به هزار میلیارد تومان است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ