رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در این استان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکلات در محلات مسعودیه و رضویه به قوت قبل باقی مانده است، بر ضرورت الحاق بخش‌هایی از اراضی متصل به این محلات به محدوده قانونی شهر تاکید کرد.
مشهد ـ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ایجاد تحول در سطح مأموریت‌های انتظامی ضروری است و این اقدام به دست توانمند مدیران بخش «تربیت و آموزش» فراجا امکان پذیر است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:باید تصفیه خانه‌هایی در تمام نقاط شهر داشته باشیم تا از چاه‌های که قبلاً برای آبیاری فضای سبز حفاری شده استفاده کنیم و دچار فرو نشست نشویم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم.
فرمانده کل انتظامی کشور از ایجاد انسجام در رسانه‌ها در فضای حقیقی و مجازی جهت هم افزایی میان قدرت نرم و سخت، در برابر تهدیدات خبر داد.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: تنظیم گزارش تفریغ بودجه و نوع ارائه آن نیازمند تحول است و یافته‌های دیوان محاسبات از احکام بودجه باید اثربخش و کارآمد باشد.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاره به لزوم آینده نگری در حوزه منابع آبی کشور بر ضرورت ایجاد یک نهاد فرادستگاهی در حوزه حکمرانی آب در سطح کشور تاکید کرد.
بررسی سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از منظر سیاست های کلی نظام نشان می دهد مقررات و قوانینی که تولید دانش بنیان را دچار مشکل می‌کند باید بازنگری و حذف شود.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: لازم است سامانه‌ جامعی ایجاد شود تا تمامی اطلاعات نظیر مسیرها، راه‌ها، حمل و نقل و سایر موضوعات را به صورت متمرکز در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
سید محسن دهنوی گفت:امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نامی از این تبصره نیامده و باید این تبصره هم افزایش عددی داشته باشد و هم به صراحت در قانون بیاید.
شرکت‌های دولتی از تیررس نظارتی مجلس به دور هستند و همین موضوع هم سبب شده است که فساد و مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاورند. در قانون بودجه ۱۴۰۱ حکمی برای شفافیت صورت مالی شرکت‌های دولتی اضافه شد، ولی این حکم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف شد.
معاون مالی شهرداری تهران بر لزوم تهیه و تدوین برنامه مسنجم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران ذی‌حسابی برای ساماندهی و سازماندهی شرکت‌های شهرداری جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری مطلوب تاکید کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نصب تابلوهای روزشمار منجر به ایجاد امید دربین مردم و ایجاد تعهد برای کارفرمایان می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر لزوم ترویج و آموزش قانون اساسی، گفت: می‌توانیم در این زمینه مثلاً فرهنگسرای قانون اساسی، پارک قانون اساسی و یا موزه قانون اساسی راه‌اندازی کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید زنجیره‌ای از فضاهای آموزشی، درمانی و ورزشی برای حفظ تاب آوری شهر در مواقع بحران شکل گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، خواستار ایجاد یک پلتفرم مالی مستقل برای انجام مبادلات بین‌المللی شد.
کاشمر ـ نماینده مردم شهرستان کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ بر ایجاد صنایع تبدیلی برای معادن منطقه ترشیز در خراسان رضوی تاکید کرد.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.
سردار اشتری گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجاربشان در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ