یک کارشناس فضای مجازی نوع مواجهه کشورهای مختلف جهان با پلتفرم‌های جهانی را تشریح کرد و گفت: مثلا در اروپا پلتفرمها موظفند محتوای خشونت آمیز را حذف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همسر لیونل مسی دلیل شادی گل اخیر او را در یک استوری اینستاگرامی فاش کرد.
خوش‌شانس بودیم که در دربی 101 پایتخت کسی جان خود را به دلیل عصبانیت هواداران دو تیم از دست نداد.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، که به دلیل آمار ضعیف گلزنی در این فصل با انتقادهایی روبرو است، صفحه‌اش در اینستاگرام را حذف کرد.
به دلیل شکل گل‌اش به "پرنده بهشتی" معروف است. حضور باشکوه آن در رستوران ها، هتل‌ها، ویترین فروشگاه‌ها و اینستاگرام در همه جا حاضر شده است.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، که به دلیل آمار ضعیف گلزنی در این فصل با انتقادهایی روبرو است، صفحه‌اش در اینستاگرام را حذف کرد.
فرانسه اعلام کرد استفاده «تفریحی» از TikTok، توییتر، اینستاگرام و سایر برنامه‌ها را در تلفن‌های کارکنان دولت به دلیل نگرانی در مورد امنیت ناکافی داده‌ها ممنوع می‌کند.
به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
لیونل مسی طعنه کریم بنزما به جوایز بهترین های سال فیفا را بی پاسخ نگذاشت و به آن در استوری اینستاگرامش واکنش نشان داد.
پست اینستاگرامی کریم باقری و اعلام مسدودشدن حساب بانکی وی به دلیل جمع آوری کمک به زلزله‌زدگان خوی... باقری اهل تبریز و استان آذربایجان شرقی است و بارها در بلایای طبیعی به کمک هموطنانش شتافته است.
سیاوش یزدانی با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی و دلایل جدایی‌اش را مطرح کرد.
باشگاه پرسپولیس جواد نکونام به دلیل استوری اینستاگرام و همچنین برخوردهایش در حاشیه بازی شکایت خواهد کرد.
طبق گزارش سرف‌شارک، ۱۰مورد از محدودیت‌های اینترنت در ایران مربوط به اعتراضات بوده و دولت ایران نیز به همین دلیل در سال گذشته میلادی دو شبکه‌اجتماعی اینستاگرام و واتس‌آپ را فیلتر، اینترنت چهار منطقه را قطع و در پنج مورد اقدام به قطع سراسری اینترنت کرده است. ایران در زمینه بیشترین تعداد «محدودیت‌های طولانی» هم رکورددار است.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به درج مطالب ضد ملی کرده بود، با دستور قضایی پلمب شد.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل گفت: «فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ با مصوبه شورای امنیت کشور مسدود شده اند دلیل آن هم مشارکت با دشمن در حوزه بر هم زدن امنیت کشور بوده است. تا زمانی که این شرکت‌ها تعهدات لازم را به کشور بدهند که تابع قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با مصوبه شورای امنیت قابل تداوم خواهد بود.»
اتحادیه اروپا تنها در سال قبل به دلیل تخلفات متعدد اینستاگرام از الزامات این منطقه، به شدت سختگیرانه عمل کرد که منجر به جریمه ۶۴۷ میلیون دلاری اینستاگرام در سه مرحله شد.
باقری عنوان کرد: امروز دلیل فیلترینگ واتس‌اپ و اینستاگرام سیاسی و امنیتی است ولی مجلس از رویکرد سیاسی به این موضوع نمی‌نگرد و کار نمایندگان بررسی ابعاد حقوقی فعالیت این خبرگزاری‌ها است. در واقع موضوع نظارت بر این نرم‌افزارها به مسائل حقوقی مربوط است.
کریم بنزما به دلیل مصدومیت، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی برابر اتلتیکو مادرید را نیز از دست خواهد داد. او در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.
نوید محمدزاده که به دلیل حواشی حضور در جشنواره کن از فضای مجازی فاصله گرفته بود؛ با انتشار تیزر فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» فعالیت خود در اینستاگرام را از سر گرفت.
کریم بنزما حساب اینستاگرام، فیسبوک و توییتر خود را غیر فعال کرد. هنوز دلیل این اقدام او نامشخص است.
بررسی‌های نشان داد که متهم مذکور با راه اندازی یک صفحه جعلی اینستاگرامی، زنان متاهل را برای فروش، تعویض یا آبکاری طلاهایشان، فریب می‌دهد تا به خاطر حفظ آبرو از شکایت و پیگیری ماجرا صرف نظر کنند. به همین دلیل نیرو‌های تجسس پس از انجام یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و از طریق تلفن یکی از بانوان پلیس وارد صفحه اینستاگرامی «عدنان» شدند و با او ارتباط برقرار کردند.
شب گذشته دسترسی به پلتفرم اینستاگرام برای کاربران با مشکل مواجه شده بود، این اختلال که به گفته شرکت زیرساخت به دلیل اختلال در لینک‌های ارتباطی شمال کشور بود، با جایگزینی ظرفیت‌های پشتیبان در شب گذشته رفع شده است.
اگر جمله کار در منزل را در اینستاگرام یا تلگرام جستجو کنید با چند کانال روبرو می‌شوید که وعده در آمد‌های روزی ۵ میلیون تومان یا ۲۰ تا ۵۰ میلیونی در ماه می‌دهند. کانال‌هایی که توسط یک ادمین با اسم مستعار اداره می‌شوند و به کسانی که جویای کار هستند اطمینان می‌دهند یک کار قانونی و با مجوز بانک مرکزی است و فقط به دلیل اینکه خرید از صرافی‌ها محدودیت دارد مجبور هستند از کارت‌های ملی و بانکی افراد دیگر استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ