خوش‌شانس بودیم که در دربی 101 پایتخت کسی جان خود را به دلیل عصبانیت هواداران دو تیم از دست نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۰ مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۲ یک روز زودتر یعنی ۱۹ مرداد، به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.
ساکت الهامی در تمرین روز گذشته مس دست به یک اقدام جالب زد و یک پیراهن ورزشی به بازیکن خود هدیه داد.
تولید یک کلاه ایمنی ۱۴ روز طول می‌کشد و با وجود استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف، بیشتر کار دستی است.
ارتش آمریکا روز چهارشنبه خبر داد که یک موشک بالستیک قاره پیما که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای نیز بوده، آزمایش کرده است.
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
به گفته محققان، مقدار قهوه و کافئینی که یک فرد مصرف می‌کند می‌تواند بر سلامت کلیه او تأثیر بگذارد.
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
یک دمنوش مناسب برای دفع سنگ کلیه استفاده از دانه خرمالوست. برای این کار ابتدا باید دانه‌های خرمالو رو بو دهید و سپس در آسیاب پودر کنید. حالا یک قاشق چایخوری از این پودر را با ۱ لیوان آب ترکیب کرده و روی حرارت کتری دم کنید. بعد از ۱۰ دقیقه این دمنوش را میل کنید. بعد از ۳ روز سنگ کلیه شما دفع می‌شود.
توییتر فارسی درباره مرگ بهت‌آور مهسا امینی -به عنوان یک اتفاق اجتماعی، فضای متفاوتی را تجربه کرده است: گویی کاربران در خشم، بهت و سوگی جمعی بوده‌اند، این را نتیجه جست‌وجوی کلمه «امروز» در توییتر فارسی می‌گوید؛ جست‌وجویی از میان حدود ۴۸.۰۰۰ توییت با کلیدواژه «امروز» در ماه‌های شهریور (پیش از مرگ مهسا امینی) و قیاس آن با آذر ۱۴۰۱ (پس از فاصله‌ای معنادار از مرگ مهسا امینی و قطعی گسترده اینترنت).
وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی‌حفاری می ‌گوید در حالی در هفته دوم برای تیمش وزنه زد که به دلیل درد کلیه، یکی دو روز در بیمارستان بستری بود.
در بین اعضای خانواده و اطرافیان خودتان نگاه کنید، چند نفر هستند که بدون گوشی همراه نمی‌توانند زندگی کنند یا وقتشان را بگذرانند، حتی برخی می‌توانند در طول شبانه روز یک کلام با اعضای خانواده‌شان صحبت نکنند، اما بدون گوشی هرگز نمی‌توانند زندگی کنند! این‌ها همان معتادان به گوشی و فضای مجازی هستند.
بادبادک که یکی از اختراعات قدیمی چین است و تاریخ دیرینه‌ای دارد، در این ویدیو داستان ساخت بادبادک با کلاه یک مرد چینی و گسترش آن به سرتاسر این کره خاکی را در روز جهانی بادبادک بشنوید. منبع: خبرفوری
کوپال ناظمی بعد از قضاوت دشوار در بازی استقلال و تراکتور در کلاس دانش‌افزایی داوران شرکت کرد.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته شاهد یک اتفاق حیرت انگیز بود.
عنبری در ادامه اظهار می کند: حدود ۶ روز در مسیر بودیم و آنها، ما را به یک جنگلی در سومالی بردند و شروع به بازجویی و آزار و اذیت کردند؛ شرایط خیلی سختی داشتیم و فکر نمی کردیم دوباره به وطنمان برگردیم؛ از رفتاری که با ما داشتند کلا نا امید شده بودیم و هیچ ارتباطی در طول این ۸ سال با خانواده نداشتیم.
بنابرگفته سخنگوی قوه قضائیه کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
جراح کلیه و مجاری ادرار گفت: مصرف آب مورد نیاز یک فرد در شبانه روز، باید به تناسب، در ساعات مختلف شبانه روز تقسیم شود و افراد باید به هر آبی که دسترسی داشته باشند، اعم از آب لوله کشی شهری، آب چشمه و... به اندازه کافی مصرف کنند و این دغدغه را که املاح آب باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود، نداشته باشند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال استفاده از یک کلمه خاص در مصاحبه روز گذشته اش را تکذیب کرد.
ولادیمیر پوتین با الحاق بخش‌هایی از اوکراین در روز جمعه نیرو‌هایی را به حرکت درآورد که روسیه را به یک کره شمالی غول پیکر تبدیل می‌کنند. این یک کشور پارانوئید، عصبانی و منزوی خواهد بود، اما برخلاف کره شمالی نسخه روسی در ۱۱ منطقه زمانی از دریای قطب شمال تا دریای سیاه و از لبه اروپای آزاد تا لبه آلاسکا با هزاران کلاهک هسته‌ای پراکنده خواهد شد.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز گذشته هشت میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۲۱ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که از این میزان یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر کلاس اولی هستند. این درحالی است که سال گذشته حدود هشت میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم، ولی امسال به حدود ۹ میلیون رسیده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ