پست اینستاگرامی کریم باقری و اعلام مسدودشدن حساب بانکی وی به دلیل جمع آوری کمک به زلزله‌زدگان خوی... باقری اهل تبریز و استان آذربایجان شرقی است و بارها در بلایای طبیعی به کمک هموطنانش شتافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد، اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.
اسطوره فوتبال ایران با انتشار پیامی در فضای مجازی به تاریخ‌سازی وزنه‌برداری ایران واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
مربی پرسپولیس برای تیم ملی نوجوانان پیام تبریکی را منتشر کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، با جدایی کریم بنزما به چهره اصلی این باشگاه تبدیل شده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در اینستاگرامش به جدایی کریم بنزما از رئال مادرید واکنش نشان داد و پیامی سرشار از احساسات را خطاب به او پست کرد.
کریم بنزما بعد از انتشار اخباری درباره قطعی شدن جدایی‌اش از رئال مادرید با انتشار مجدد یک استوری اینستاگرامی که به درخشش او در رئال اشاره داشت. از این استوری بنزما به عنوان خداحافظی با رئال یاد شده است.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که قصد دارد در پایان فصل به یک باشگاه عربستانی ملحق شود.
حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال، توضیحاتی را درباره حضور در آکادمی این باشگاه ارائه کرد.
ارلینگ هالند در دیدار مقابل لایپزیش موفق شد پنج گل برای منچستر سیتی به ثمر برساند.
علیرضا بیرانوند پیام ویژه‌ای را برای کریم باقری داشت.
آیت الله نوی همدانی: تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.
جنبش حماس تأکید کرد که «کریم یونس» و راهی که پیموده است، افتخاری برای همه فلسطینیان و مایه امیدواری آنها برای پایداری و ثبات بیشتر تا رسیدن به استقلال و آزادی خواهد بود.
کریم بنزما به پیام انتقادی مدیر برنامه هایش پاسخی داد که کسی جز دیدیه دشان را هدف قرار نداده بود.
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: در کل در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود؛ در مورد مابقی با اروپایی ها و آمریکایی توافق شده است.
کریم بنزما، ستاره تیم ملی فرانسه، ظاهرا با انتنشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از هم تیمی‌هایش حمایت کرده است.
کریم بنزما، ستاره تیم ملی فرانسه، ظاهرا با انتنشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از هم تیمی‌هایش حمایت کرده است.
پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو با واکنش‌های زیادی مواجه شده و کیلیان امباپه از جمله افرادی است که در ساعات گذشته به این پست ستاره بزرگ پرتغالی واکنش نشان داده است.
کریم باقری، کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی در پیامی تولد علی کریمی، چهره مطرح فوتبال را تبریک گفت.
روحانی: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد، چون تک تک مردم ایران از هر نوع خشونت نفرت دارند و ما می‌توانیم با گفت‌وگو درون ایران اسلامی مشکلات خود را حل کنیم.
کیم جونگ اون در پیام تبریک به شی جین پینگ نوشت: «من همراه با شما، آینده زیباتری را در روابط کره شمالی و چین طبق مقتضیات زمانه شکل خواهیم داد».
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پیام متفاوتی را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ