در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.
تبلیغ مجانی با اسم خرید بازیکن برای پرسپولیس
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: با اطلاعاتی که به من می‌رسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم؛ هم به تبلیغ احتیاج داریم، هم به موعظه احتیاج داریم.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
مهاجرت یا تبلیغ مهاجرت، کدام ممنوع است؟
گزارشی از فرزندآوری و حمایت از رشد جمعیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تماشای قرعه کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را با تبلیغ کریم انصاریفرد مهاجم سابق ایران منتشر کرد.
به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
سردار آزمون به اولین کنسرت مجاز یک خواننده واکنش نشان داد.
شاهرود- در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) اعضای یک باند تبلیغ علیه نظام اسلامی در شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.
اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تبلیغ فیلم‌های سینمایی روی پرده در شبکه‌های فارسی‌زبان گفت: این اقدام تخلف است و با افرادی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد؛ البته موارد خیلی اندک است.
شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند، اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید.
چنانچه رفتار و گفتار شهروندی در تعریف نقد منصفانه و مسئولانه قرار گیرد، نمی‌توان این دست رفتار‌ها را بر ارتکاب جرم تطبیق داد چراکه نقد حاکمیت و رژیم سیاسی از جمله حقوق اساسی-سیاسی هر شهروندی است. در تایید چنین تفسیری می‌توان از قانون مطبوعات مصداق قابل تاملی ذکر کرد
رهبر انقلاب فرمودند: شیعه‌ی انگلیسی ممکن است در خود کشور اسلامی باشد. منظور الهام‌گیری از انگلیس است؛ یعنی شیعه‌ی دعوا درست کن، سنّی دعوا درست کن.
. قرارداد سلبریتی‌ها از این پس باید به گونه‌ای تنظیم شود که هر گونه تبلیغ علیه نظام با جرائم سنگین همراه باشد. به دنبال همین مسائل پیش آمده، جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی برای نظام‌مند کردن فعالیت سلبریتی‌ها به امضاء رساندند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده مرتبط با «پول و نظام پرداخت» در طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به تصویب رساندند.
مسئول یگان حفاظت مجموعه تخت جمشید گفت: در این فیلم چهار بانو با لباس‌ها و پوشش محجبه در حال راه رفتن در دروازه ملل هستند و هیچ حرکت ناموزون و یا وضعیت نامناسبی نداشتند، اما منتشر شدن این فیلم در فضای مجازی نشان می‌دهد که این افراد به دنبال کاری تبلیغاتی بودند؛ این در حالیست که ما از قصد و هدف این افراد آگاهی نداشتیم.
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر، بازار سرمایه را به عنوان اولویت دوم اقتصادی خود قرار داده است، افزود: دولت پس از مهار تورم، اقدامات حمایتی خوب و موثری از بورس داشته است که شاخص‌ترین آنها مصوبات ۱۰ بندی بود
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات اصلاح قانون اختیارات بانک مرکزی پس از ۵۰ سال در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا ۲ ماه دیگر بتوانیم این قانون را در کشور تصویب کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ