طبق گزارش سرف‌شارک، ۱۰مورد از محدودیت‌های اینترنت در ایران مربوط به اعتراضات بوده و دولت ایران نیز به همین دلیل در سال گذشته میلادی دو شبکه‌اجتماعی اینستاگرام و واتس‌آپ را فیلتر، اینترنت چهار منطقه را قطع و در پنج مورد اقدام به قطع سراسری اینترنت کرده است. ایران در زمینه بیشترین تعداد «محدودیت‌های طولانی» هم رکورددار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
پاداش کمربند و کیف مردانه به دختر قایقران!
مدت‌هاست کیف‌های کمری ترند شده است. در مدل‌ها و جنس‌های مختلف. روی مانتو به وسیله‌ی کمربند فیکس می‌شود، یا روی شلوار. اندازه‌های خیلی‌خیلی کوچک دارد و یا متوسط. اما این کیف‌های بامزه آیا برای همه‌ی افراد گزینه‌ی خوبی است؟!
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
دستگیری سارق موبایل سابقه دار توسط گروه تجسس کلانتری ۱۵ سناباد مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حسین عبدی در نشست خبری پس از بازی برابر یمن به زبان انگلیسی با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.
منصوری: ۶۰۰ کیف برای سرمایه‌گذاران آماده شد
ارتش روسیه در حملات شبانه، پایگاه‌های هوایی اوکراین را هدف قرار داد.
رئیس بازرسی پلیس راهور فراجا گفت: از مأمور وظیفه شناس پلیس راهور استان قم که کیف پول گمشده را به صاحبش برگرداند، تقدیر شد.
سخنگوی آتش‌نشانی قم: در این حادثه که در ساختمانی واقع در خیابان بعثت رخ داد، سه برادر به‌شدت مصدوم شدند که یکی از آن‌ها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
اگر میخواهید سطح دقت و تیزبینی خودتان را اندازه گیری کنید تست زیر را با دقت کامل نگاه کرده و به سوالات پاسخ دهید.
مسکو و کیف با میانجی گری ترکیه در حال مذاکره برای تبادل اسرای جنگی هستند.
چیزی که ما اینترنت می‌نامیم در اصل شبیه ساختمانی است که معماری آن سه لایه دارد. لایه زیرین که می‌شود آن را لایه زیرساخت نامید و شبیه زیرسازی و پی یک ساختمان است، انبوهی از ابزار‌ها و پروتکل‌های فنی و مهندسی هستند که امکان ارتباط بین نقاط مختلف شبکه و تبادل داده بین آن‌ها را فراهم می‌کنند.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
آرژانتین و کرواسی، مسی و مودریچ در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: تعرفه صادرات کیف و کفش به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا به زودی صفر می‌شود.
شاتل موبایل امکان پرداخت از طریق کیف پول آپ را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
با دستور دادستان تهران ۵ سارق که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت کیف یک شهروند موتور سوار کردند دستگیر شدند.
حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود از چهار بازی سه امتیاز به‌دست آورده و بدون پیروزی در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد.
حمید مطهری، سرمربی نساجی در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان از نمایش حریف تمجید کرد اما نتیجه را عادلانه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ