کریم بنزما حساب اینستاگرام، فیسبوک و توییتر خود را غیر فعال کرد. هنوز دلیل این اقدام او نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه که ایران و آمریکا در ماه‌های اخیر آن را به مرحله آزمون یا عملیاتی گذاشته‌اند، محدودسازی تنش است که برش کوتاهی از روابط خواهد بود. درواقع پیش‌درآمدی خواهد بود برای تنش‌زدایی احتمالی در آینده؛ بنابراین این نوع محدودسازی تنش جنبه موقتی، زودگذر و محدود دارد و مقدمه‌سازی برای فصلی ساختارمندتر است. این در حالی است که برای مخاطب محدودسازی تنش معادل همان تنش‌زدایی است؛ پس عجیب نیست که دچار پارادوکس شود. درواقع در پروسه محدودسازی تنش، طرفین اهرم‌های خود را حفظ و بخشی از اهرم‌های خود را موقتا غیرفعال می‌کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران درپاسخ به این سوال که مولتی ویتامین بهتر است یا مصرف جداگانه هر ویتامین نیز گفت: بستگی به شرایط فرد دارد. سالمندان معمولا غذای کافی دریافت نمی‌کنند برای همین باید مولتی ویتامین و مواد معدنی مصرف کنند.
برخی افراد به دلیل داشتن حساسیت نسبت به لاکتوز، نمی‌توانند لبنیات مصرف کنند و باید کلسیم موردنیاز بدن خود را با استفاده از قرص کلسیم تامین کنند. اما بهترین زمان مصرف قرص کلسیم چه موقعی است؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
رضا معتقد است بسیاری از کسانی که در شبکه‌های اجتماعی به ظاهر دغدغه زندگی افغان‌ها را دارند بیشتر درگیر یک ژست‌ها انسان‌دوستانه هستند: «من زوجی را می‌شناختم که مدتی مشغول کمک رسانی به مهاجران بودند و هر روز کامنت‌های خوبی هم در شبکه‌های اجتماعی می‌گرفتند، اما همان‌ها هم به یک‌باره شروع کردند که افغان‌ها چنین و چنان هستند. متاسفانه در بهترین حالت بسیاری از ایرانی‌ها افغان‌ها را مهمان ایران می‌دانند و از دیگر‌پذیری خبری نیست.»
راه‌حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما برنامه جامع اقدام مشترک صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه‌حل دیپلماتیک خواهد بود. جملات به‌کار گرفته شده در بیانیه گروه هفت دقیقا همسان با بیانیه وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت در تاریخ ٢٣ آوریل ٢٠٢٣ است؛ در این بیانیه نیز برجام نه به عنوان راهکار نهایی بلکه به مثابه منبع مفید برای راهکار‌های دیپلماتیک در نظر گرفته شده بود.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مطهرنیا گفت: سفر امیرعبداللهیان به مسکو و اینکه می‌خواهد دوباره برجام به وسیله روس‌هایی احیا شود که این اتفاق می‌تواند از نظر بازار انرژی برای آن‌ها بحران باشد، نمی‌تواند اثرگذاری معنادار در حوزه عمل داشته باشد.
گوگل دودل (Google Doodle)، در واقع تغییرات موقتی لوگوی اصلی گوگل را نشان می‌دهد. معمولا گوگل در مناسبت‌های خاص از جمله آغاز سال نو میلادی، نوروز، تولد یا درگذشت برخی چهره‌های مهم و برخی اتفاقات مهم، تغییراتی در لوگوی اصلی خود می‌دهد. برای مثال همزمان با تولد انیستن یا برخی چهره‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف، لوگوی گوگل تغییر می‌کند.
دانشگاه هنگ کنگ روز جمعه دستور ممنوعیت موقت استفاده از ChatGPT یا هر ابزار دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دوره‌های درسی، کلاس‌ها و ارزیابی‌ها صادر کرد.
رئیس انجمن صرع ایران گفت: بیماری صرع حملات گذرا و موقتی مغز است و عامل آن در سنین مختلف متفاوت است؛ به طوری که از علل ژنتیکی تا عفونت، نارسایی عروقی، سکته مغزی، تومور مغزی و یا بروز تصادفات و آسیب به جمجمه می‌توانند از علل ابتلا به صرع باشد.
سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: وزارت صمت بورس کالا را به عنوان محل موقت فروش خودرو انتخاب کرده است چرا که فرآیندش شفاف است.
گردش خون ضعیف در پا‌ها در برخی موارد موقتی است؛ اما گاهی نیز می‌تواند تبدیل به مشکلی مزمن شود یا ریشه در یک بیماری داشته باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
گاهی بر اساس شرایط و در راستای حفظ سلامت اهداکننده و گیرنده خون و فرآورده‌های خونی، برخی افراد از اهدای خون به صورت دائم یا موقت معاف می‌شوند.
طبیعتا مذاکرات برای احیای برجام بیشترین تاثیر را از وضعیت نابسامان سیاسی میان ایران و غرب گرفته است. رایزنی‌های حسین امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یا وزرای خارجه کشور‌های قطر و عمان به عنوان واسطه‌های همیشگی میان تهران و واشنگتن ادامه دارد، اما وزارت خارجه ایالات متحده می‌گوید احیای برجام اولویت واشنگتن نیست.
طباطبایی‌نژاد گفت: تصمیمی که برای محدودیت‌ها در پیام رسان‌های اینستاگرام و واتساپ به وجود آمده، هیچ ارتباطی به مجلس شورای اسلامی و دولت و یا وزارتخانه خاصی ندارد و تصمیم صریح شورای عالی امنیت ملی است.
شهرداری مخازن زباله را بعد از اینکه آتش گرفته و از بین رفته بود، جمع آوری کرد؛ هدف جمع آوری سطل‌های زباله نبود و این موضوع هم موقتی است/ شهرداری در حال خریداری و جایگزینی مخازن در هفته‌های آینده است. تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها تنها یک مُسکن است، که اثر موقتی و مقطعی دارد، گفت: همواره دولت‌ها در برهه‌های مختلف راحت‌ترین راهکار را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل است که امروز شاهد هستیم وضعیت اقتصادی کشور در بدترین وضع ممکن است، از سوی دیگر دولت برای بهبود اوضاع باید بتواند تورم را کنترل کند، در غیر این صورت ما هر زمان ممکن است با شوک‌های تورمی مواجه شویم.
وزیر کشور گفت: فرصت خروج از مرزها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین پایان یافته است.
افرادی که مولتی ویتامین استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که سلامتی‌شان ۳۰ درصد «عالی» یا «بسیار خوب»‌تر از کسانی است که آن را مصرف نمی‌کنند. با این وجود، داده‌های پژوهش از این ادعای آنان پشتیبانی نمی‌کند.
تحلیلگر سیاسی معتقد است که آمریکا و غرب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان جایگاه سوخت یا باجه های خودکار نگاه می کنند و تغییر رویکرد ریاض در قبال واشنگتن و چرخش به سمت چین، موقتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ