مدت ها است که موضوع پرداخت سود سهام عدالت در دو نوبت مطرح شده است و قرار بود نوبت اول واریزی تا پایان آذرماه انجام شود و نوبت دوم واریزی نیز در پایان سال باشد. اما پرسش این است که کدام شرکت ها تاکنون سود سهام عدالت را واریز نکرده اند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در سال ۱۴۰۲ و تاکنون ۶ نماد در بازار سرمایه عرضه اولیه شده اند که بازدهی مناسبی نصیب سرمایه‌گذاران کرده‌اند. از میان این نماد‌ها ۲ نماد در بازار بورس عرضه شدند و باقی نماد‌ها در فرابورس انجام پذیرفته است. در آینده نزدیک کدام شرکت‌ها در بورس تهران و کدام نمادها در فرابورس عرضه اولیه خواهند شد؟
امروز مطالبی همچون زمان واریز اولین یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال، کدام خودرو بیشترین درصد گرانی را گرفت؟، دلار مرکز مبادله به نزدیک ۴۱ هزار تومان رسید، پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه، سود سهام کدام شرکت‌ها پرداخت می‌گردد؟، پیش بینی بورس فردا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
در حالت کلی در اقتصاد کشور تورم داریم که بسیاری از شرکت‌ها هم از منظر درآمدی تحت تاثیر این فاکتور قرار میگرند، چراکه ارز جایگزینی شرکت‌ها کاملا تحت شعاع افزایش ارز قرار خواهد گرفت بنابراین اگرچه از فاکتور افزایش نرخ ارز سایر شرکت ها هم تاثیر میگرند اما کامودیتی‌محورها از جمله شرکت‌های فلزی، معدنی، پتروشیمی و حتی پالایشی‌ها در جایگاه نخست این صف قرار دارند.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
امروز مطالبی همچون قیمت دلار سهمیه‌ای اعلام شد، قیمت کدام خودرو ۳۲۰ میلیون تومان شد، پیش بینی طلا و بیت کوین با اعلام نرخ تورم آمریکا، عرضه اولیه هفته‌ی آینده شفاف سازی می‌کند!، پیش بینی بورس فردا | کدام شرکت‌ها مورد توجه هستند؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۶ بهمن،  خبری مهم برای واریز سود سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۴ و سود جاری ۹ ناشر توسط سمات در سومین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم بهمن را به ثبت رساندند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد : پرداخت سود سنواتی سه و سود جاری ۱۱ ناشر توسط سمات در اولین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری، ۲۱ ناشر مطالبات و سود جاری سهامداران خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان پرداخت کردند.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران (تندگویان) ۳ شرکت برتر هفته اول آذر، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکرد‌های شرکت‌ها بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از اطلاعیه‌های گروه هلدینگ پرداخته‌ایم.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
گزارشات ماه شهریور شرکت ها در حال انتشار است و حالا می توان تا حدودی درباره عملکرد شش ماهه شرکت ها در سال جاری گمانه زنی هایی را انجام داد. پالایشی ها در نیمه نخست امسال چه کردند؟ آیا باید منتظر سوددهی خوبی از شپنا بود؟
ک شرکت فرانسوی به لطف یک اسکلت بیرونی رباتیک ایستادن، راه رفتن و انجام کار‌های ساده را برای افراد معلول امکان پذیر کرده است. این اسکلت امکان استقلال برای افراد معلول و دوباره راه رفتن برای سالمندان را فراهم می‌کند.
تنها چند ماه پس از معرفی اپلیکیشن دوربین Expert RAW برای دستگاه‌های گلکسی، سامسونگ با یک برنامه عکاسی جذاب دیگر بازگشته است. این برنامه که Galaxy Enhance-X نام دارد، اکنون در Galaxy Store در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن از "تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی" برای ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش تنها با لمس یک گزینه استفاده می‌کند و قادر است به راحتی نقص تصاویر را یافته و آن‌ها را برطرف نماید.
بازار سرمایه در بلند مدت بازدهی بهتری نسبت به بازارهای موازی دارد اما سهامداران با توجه به اتفاقات دو سال اخیر چشم‌انتظار حمایت‌های عملی از این بازار هستند و بودجه ۱۴۰۱ آخرین فرصت برای اطمینان بخشی به اهالی بازار سرمایه است که دولت و مجلس به صورت هماهنگ و همسو این هدف را دنبال می‌کنند.
در سه روز گذشته اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که بخشی از آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. جزییات افزایش سرمایه ۱۷ نماد بورسی و فرابورسی را بررسی می‌کنیم.
لایحه تشکیل بورس اوراق بهادار تهران در اردیبهشت ۱۳۴۵ در مجلس شورای ملی تصویب شد و در پانزدهم بهمن ۱۳۴۶، بورس تهران آغاز به کار نمود، روز گذشته پنجاه و چهارمین سالگرد تشکیل بورس اوراق بهادار در ایران بود که به عنوان روز سهامدار نامگذاری شده است.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به ایجاد شفافیت معاملات و صورت‌های مالی شرکت‌ها می‌شود و در صورتی‌ که فعالیت شرکت‌ها شفاف شود سهامداران نیز استقبال می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ