شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم‌اکنون ۳ هزار و ۳۳۳ پروژه فعال در حوزه گازرسانی وجود دارد و بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها موردنیاز است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و ریلی به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مصرف بنزین در ۲۴ ساعته گذشته به رقم ۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسیده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۱.۳ درصدی را نشان می دهد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰ هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.
معاون وزیر اقتصاد از شناسایی ۹۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از ۳ میلیون واحد صنفی و ۳۰۰ هزار شرکت اقتصادی فعال طی ۳ سال گذشته خبر داد.
یک لاشه‌ی کشتی نزدیک ساحل ایست‌بورن در جنوب انگلستان کشف شد که ظاهراً یک کشتی جنگی قرن هفدهمی هلندی به نام کلاین هولاندیا است. این کشتی سال ۱۶۵۶ ساخته شد و ۱۶ سال در تمام نبرد‌های مهم جنگ انگلستان-هلند دوم (۱۶۶۵-۱۶۶۷) شرکت داشت تا اینکه قبل از آغاز جنگ سوم انگلستان-هلند غرق شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: ۲۷۱ شرکت تولیدکننده محصول نانو و ۶۴ شرکت سازنده تجهیزات نانو در کشور فعالیت می کنند و به بازار این صنعت رونق بخشیده‌اند.
معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان از مساجد منتخب به سمت مصلای تهران جهت شرکت در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت:در طرح من شهردارم تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان  شرکت کرده‌اند.
اهواز – رئیس شورای شهر اهواز گفت: کل مطالبات خوزستان از چهار شرکت نفتی کارون، مارون، آغاجاری و مسجد سلیمان، بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد ریال است.
دارایی‌های آل نهیان شامل دارایی‌هایی مانند باشگاه فوتبال منچستر سیتی، ده‌ها قصر از جمله Chateau de Baillon در شمال پاریس و بیشتر ساختمان‌های منحصر به فرد برکلی لندن است. اما نقطه اصلی دارایی‌های این خانواده در یک شبکه سلطنتی قرار دارد، شبکه گسترده‌ای از شرکت‌ها تحت عنوان «گروه رویال» که بیش از ۲۷۰۰۰ نفر را در زمینه‌های مالی گرفته تا رباتیک استخدام می‌کند. این شبکه توانسته است طی دو دهه گذشته، از یک شرکت نسبتا کوچک به شرکتی با دارایی‌هایی به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار تبدیل شود.
خاندان "آل نهیان" مالک باشگاه منچسترسیتی و مالک ده‌ها قصر و عمارت هستند و سرمایه گذاری زیادی را در "اسپیس ایکس" (شرکت امریکایی تولید کننده محصولات صنایع هوافضایی) و "ساواژ ایکس فنتی" (شرکت تاسیس شده توسط ریحانا که در زمینه لوازم آرایش، مد و زیبایی فعال است) انجام داده اند.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در این مطلب به مشخصات و موضوع فعالیت این شرکت می پردازیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تکمیل ۲۹۴ کیلومتر آزادراه و ۷۳۰ کیلومتر بزرگراه طی یک سال آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تکمیل ۲۹۴ کیلومتر آزادراه و ۷۳۰ کیلومتر بزرگراه طی یک سال آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد در حال حاضر ۳۱۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی فعال هستند.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با تامین مالی پروژه NGL خارگ و بهره‌برداری از طرح، از سوزاندن روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای میادین خارگ و بهرگان جلوگیری می‌شود.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار قبض، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار شامل تخفیف شدند، کشاورزانی هم که ۵ ساعت را با ما همراهی می‌کردند مابقی ساعات برقشان رایگان می‌شد.
در صورت توافق برای کاهش دستمزد در فصل جدید، احتمالا میرالم پیانیچ برای بارسلونای تحت هدایت ژاوی به میدان خواهد رفت.
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از مصوبه این کمیسیون برای الزام شرکت های بورسی به واریز ‌سود از طریق سجام خبر داد و گفت که طبق این مصوبه از ابتدای سال آینده، شرکت‌های بورسی در صورت تخلف از سجام، باید سود را با جریمه ۲۰درصدی به مردم بپردازند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ