کارشناس بازار سرمایه گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به ایجاد شفافیت معاملات و صورت‌های مالی شرکت‌ها می‌شود و در صورتی‌ که فعالیت شرکت‌ها شفاف شود سهامداران نیز استقبال می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصرف آبغوره در درازمدت و در کنار آن اصلاح سبک زندگی از جمله داشتن خواب منظم، ورزش و داشتن برنامه غذایی مناسب می‌تواند تاثیر کوچکی بر روی کنترل فشارخون و چربی خون داشته باشد که با نظر پزشک هم می‌توان مصرف دارو را به تدریج حذف کرد.
بذرپاش گفت: برای ارزان‌تر شدن سفر‌ها نیز مقرر شد هزینه خدمات فرودگاهی دو کشور حذف شود و به صفر برسد که در کاهش هزینه تمام شده گردشگران تاثیر گذار است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
احسان اصولی می‌گوید فدراسیون فوتبال برنامه‌هایی را در جهت کاهش تاثیر دلالی در فوتبال دنبال می‌کند.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره تأثیر حذف معافیت‌های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه، گفت: نباید معافیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های مولد را حذف کرد.
نگرانی موجود بابت از دست رفتن حضور در بازی‌های آسیایی با تاخیر ایجادشده در انتخاب سرمربی تیم امید از بین رفت.
کنار رفتن باشگاه مطرح ترکیه ای از جام حذفی این کشور باشگاه رم را هم تحت تاثیر قرار داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد استقلا واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد تیمش واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: بعد از حمله سایبری در خردادماه سال جاری تقریبا همه سامانه‌های شهری تحت تاثیر قرار گرفت از جمله سامانه فروش بلیت مترو که همان زمان یک نسخه برای این سامانه پیچیدیم تا حداقل بهره برداری دچار اختلال نشود.
سردار سلامی با بیان اینکه گاه شخصیت‌هایی زنده می‌مانند و میدان تاثیرگذاری عظیم بوجود می‌آورند و الی الابد معارف و آموزه هایشان در کالبد بشر تکثیر می‌یابد، گفت: دفاع مقدس نیز در آن ۸ سال متوقف نشد چراکه دفاع مقدس با هیچ جنگی ماقبل خود قابل قیاس نیست و الگوبرداری شده نبود و همه معارف و تجربیات آن متعلق به همان شرایط بود و گزاره‌هایی که در جهان برای مواجهه با قدرت‌ها ایجاد کرد متعلق به همان رخداد است.
هلندی‌ها پس از حذف برابر آرژانتین از عملکرد متئو لاهوس، داور اسپانیایی، انتقاد کردند و برای مثال فرانک دی‌یونگ گفت که شاید او تحت تاثیر عظمت مسی قرار گرفته بود.
روزنامه‌های شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ تحت تاثیر بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی و حذف برزیل قرار گرفته‌اند.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور برگزار می‌شود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش تحت تاثیر حذف از لیگ قهرمانان به مصاف والنسیا رفته است.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
وزیر آموزش‌وپرورش درباره حذف دروس عمومی از کنکور سراسری گفت: دروس عمومی از کنکور حذف شده‌اند، ولی از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم حذف نشده‌اند و به صورت تشریحی در قالب امتحانات نهایی، سنجیده می‌شوند. نمی‌توان دروس عمومی را صرفا در قالب آزمون‌های چهارگزینه‌ای مورد ارزیابی و سنجش قرار داد. نمی‌خواهم بگویم آزمون چهارگزینه‌ای را به طور کامل رد می‌کنم، اما سوالات تشریحی در لایه «تفهی» قرار می‌گیرد.
عبدالحمیدی کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر حذف دامنه نوسان به تدریج انجام شود در حالی که زیر ساخت های آن نیز فراهم شود، بازار می‌تواند در بلند مدت از ثبات خوبی برخوردار شود.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: برای تجاری کردن صنعت کشاورزی راهی بجز اجرای کشاورزی قراردادی نداریم.
سرعین- رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط‌بانی معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط‌بانی در هنرستان کار و دانش خوزستان و فارس راه‌اندازی می‌شود.
تنها چند ماه پس از معرفی اپلیکیشن دوربین Expert RAW برای دستگاه‌های گلکسی، سامسونگ با یک برنامه عکاسی جذاب دیگر بازگشته است. این برنامه که Galaxy Enhance-X نام دارد، اکنون در Galaxy Store در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن از "تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی" برای ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش تنها با لمس یک گزینه استفاده می‌کند و قادر است به راحتی نقص تصاویر را یافته و آن‌ها را برطرف نماید.
روز گذشته مورخه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ مجمع افزایش سرمایه وساخت با حضور ۶۹ درصد از سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را در ادامه مطلب بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ