امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس سرمربی خوش صحبت سپاهانی ها کنفرانس خبری پیش از داربی اصفهان را از دست داد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
بهروز مرادی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با سایت نبض بورس با اعلام یک خبر خوش برای سهامداران این شرکت گفت: امسال این شرکت از زیان خارج خواهد شد.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
در حالی که با اعلام لیست تیم ملی خبری از صابر کاظمی نبود او همزمان در جام اتحاد غرب آسیا خوش درخشید و هرکاری که دلش خواست انجام داد.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«آقای امیرعبدالهیان در جلسه امروز همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت، مقامات عمانی اخیراً بارها تمایل خود را برای ایفای نقش میانجی‌گری بین ایران و آمریکا برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بیان کرده است. در همین راستا پادشاه این کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا با پیام‌هایی که میان مقامات ایران و آمریکا تبادل می‌کند، در آینده‌ای نزدیک و با خبری خوش به ایران سفر کند.»
قنبرزاده، نایب‌رییس دوم فدراسیون فوتبال، در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه حامل خبری خوش برای سرخابی‌های پایتخت بود.
امروز مطالبی همچون شوک دلاری در اولین روز بهمن، پیش بینی بورس فردا | امروز چرا شاخص کل ریزشی شد؟، اخبار مهم کدال شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱، نماد‌هایی که در صف فروش حجم مشکوک خوردند!، ارزش سهام عدالت در اولین روز بهمن ماه ۱۴۰۱، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، پیش بینی بورس در هفته اول بهمن ماه، خبری برای پالایش یکم | دو خبر مهم برای شتران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری بازی رئال مادرید-ویارئال از پپ گواردیولا و دستاوردهای او در فوتبال تمجید کرد.
امروز مطالبی همچون خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، حمایت طلا از خریداران ماندگار شد، پیش بینی بورس | فردا کدام گروه‌ها رشد خواهند کرد؟، ده خبر برای بورس فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه، خبر‌های مهم برای سهامداران گشان و کگل، تأمین مالی یک استارتاپ صورت می‌گیرد، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.
نشریه معتبر آلمانی در خبری اختصاصی از رهایی ستاره ایرانی لورکوزن از بند مصدومیت خبر داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، خبری خوش برای سهامداران سهام عدالت، بیمه سهام چیست؟، مصوبه ۱۰ بندی برای حمایت فوری از بورس چیست؟، برگزاری مجمع عمومی توسط ۱۱ نماد | کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، عرضه یکجا سهام فارس | قیمت پایه هر سهم چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که تشکر از ایران بخاطر ایستادگی در کنار عراق به مذاق برخی خوش نمی آید.
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که تشکر از ایران بخاطر ایستادگی در کنار عراق به مذاق برخی خوش نمی آید.
میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، به خانه ساسولو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با برتری 0-3 در خانه ساسولو بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، اما امسال خبری از آن نمایش درخشان نبود.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: بسته پیشنهادی افزایش حقوق کارمندان دولت و لشگری خصوصا کسانی که مبلغ کمی دریافت می‌کنند آماده شده است؛ موضوع طی ماه‌های آتی نهایی می‌شود.
آی‌تی‌سی کامسوبا برای مصاف با استقلال تهران نرسیده و این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در مصاف هفته اول همراهی کند.
ابوالحسن فیروزابادی، دبیر شواری عالی فضای مجازی کشور، گفت: تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند، اما، چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته الزاما دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دماوند به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دماوند در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ