دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
اهورا خاطری که یک سال قبل در برنامه استعدادیابی تلویزیونی حاضر شده بود، توانست مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان را کسب کند.
پدر قربانی به‌عنوان، ولی دم و قیم نوه خردسالش به جایگاه رفت و گفت: شهرام به خاطر یک گوشی پسرم را با سنگدلی کشت و زندگی خانواده‌اش را ویران کرد. حالا که او در زندان فوت شده من درخواست دیه پسرم را دارم.
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
این اتوبوس در فاصلی بین عوارضی یک و ۲ آزادراه چپ شد که به خاطر چپ شدن این اتوبوس ۳ نفر از مسافران در دم کشته شده و ۱۷ نفر هم دچار مصدومیت شدند.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
بعد از یک روز جنجالی در فدراسیون کشتی به خاطر درگیری در اردوی تیم ملی، امیرحسین زارع مورد بخشش قرار گرفت.
متهم گفت: از پشت سر به نامادری‌ام نزدیک شدم و در یک لحظه دهانش را با دست گرفتم و او را روی زمین انداختم. یک بار چسب پهن را دور دهانش پیچیدم، ولی او با دستش آن را جدا کرد. برای آن که سروصدا نکند گلو و دهانش را محکم گرفته بودم که دیدم بی‌حرکت شد.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
روز حادثه در خواب بودم که متوجه شدم رحمان قصد دارد آزارم دهد که من مقاومت کردم. او چاقویی از جیبش بیرون آورد و تهدیدم کرد، اما با او درگیر شدم و در یک لحظه دیدم چاقو به او خورده است. من او را با چاقو نزدم و قصدی هم برای کشتن او نداشتم. بعد از آن هم همخانه دیگرمان موضوع را به پلیس خبر داد.
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ