یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در گذشته، شمیران روستا‌های فراوان و باغ‌های گسترده داشت و از زمان خیلی دور به خاطر اقلیم مساعد و باغ‌هایش محل استراحت و هواخوری مردم تهران بود. اما نخستین باغ‌ها و عمارت‌های ییلاقی اعیان و اشراف در نزدیکی شهر ساخته و بعد‌ها که راه‌ها امن شدند، باغ‌های متعددی در نقاط دورتر به وجود آمدند.
سردار جلیلیان؛ ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه دستگیر کنند.
زن میانسال درحالی که می‌گریست فریاد زد: «بخشیدمش» چند نفر از افرادی که آنجا بودند به طرف بلال رفتند تا طناب را از دور گردنش بردارند و مادر عبدالله نیز یکی از همان افرادی بود که با دست‌هایی لرزان کمک می‌کرد تا طناب را از دور گردن قاتل پسرش بردارد.
کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی رئال مقابل رایو وایه‌کانو بار دیگر از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و گفت بخشیده شدن کارت قرمز او کاملا درست اما بی‌سابقه و عجیب بوده است.
رییس سازمان امور اراضی گفت: در قانون حفظ کاربری مجازات متخلفان نخست قلع و قمع و اعاده به وضع سابق و دوم جزای نقدی یک تا سه برابر ارزش زمین دیده شده است.
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: «با توجه به تاثیر ویرانگر زلزله و هوای بد، ما در روزهای اول نتوانستیم به همان روشی که می‌خواستیم در آدیامان کار کنیم. من از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت
کیان هر بار به همان پارک می‌رفت تا سر و گوشی آب بدهد، ولی چیزی دستگیرش نمی‌شد تا اینکه اتفاقی افتاد که او را شوکه کرد. برادرش را در مقابلش دید. صحیح و سالم بود، باز هم سراغ او آمده بود و پول موادش را می‌خواست. حال‌وروزش خوب بود، حتی جای زخمی هم در بدنش نبود. کیان متعجب از این ماجرا، حقیقت تلخی را متوجه شد. او فهمید که برادرش نه، فرد دیگری را در آن پارک به قتل رسانده است.
بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص
تولیت آستان قدس رضوی با تبیین اهداف دشمنان در طراحی و حمایت از اغتشاشگران، اظهار کرد: نقشه و طرح عاملان این فتنه این بود که با ایجاد اغتشاشات در کشور، هسته‌های اغتشاش را فعال و مردم ناراضی را برای پیوستن به این هسته‌ها تشویق و تحریک کنند تا مردم در مقابل حکومت قرار گیرند تا بر فرض خودشان نظام و انقلاب آسیب ببیند که خوشبختانه مردم با بصیرت کشورمان با آن‌ها همراهی نکردند، اما در مرحله دوم به سراغ پروژه جنگ داخلی رفتند تا با استمرار آن بخشی از کشور را تجزیه کنند و از قدرت حکومت بکاهند.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد با قراردادی که در زمان علی مرادی بسته شده، بخش اعظمی از داشته های فدراسیون به غیر واگذار شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
مدافع تیم ملی ایران با بخشش محرومیت اجازه حضور مقابل اروگوئه را به دست آورد.
اسمعیل پور با بیان اینکه ممکن است آقای احمدی نژاد فرضا طی سخنرانی با توجه به اینکه فردی پوپولیست بود، در چارچوب کارهای تبلیغاتی در مقابله با کارزا تبلیغاتی ایالات متحده چنین چیزی را گفته باشد ولی در عمل اینگونه نشد و ایشان چنین اجازه‌ای را هم نداشتند.
بانک رفاه کارگران از افزایش حدود اختیارات بخشش وجه التزام واحد های اجرایی بانک در هفته دولت خبر داد.
دادگاه حکم بر قصاص متهم صادر کرد و با گذشت ۱۲ سال از مرگ دختر جوان، صبح چهارشنبه ۲ شهریور قرار است خواستگار اسیدپاش در زندان رجایی شهر پای چوبه دار برود و حکم قصاصش اجرا شود.
وزیر خارجه روسیه ترور دختر فیلسوف مطرح این کشور را «جنایتی وحشیانه و نابخشودنی» خواند.
سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت سرمربی و دو بازیکن این تیم مخالفت کرد.
یکی از فرزندان یوز ایران تلف شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ