پس از چندین ماه کشمکش، ‌ شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم از جمله بازیکنانی بود که پس از پایان دیدار برابر تراکتور نسبت به شرایط مالی شکایت کرد.
سعید دقیقی می‌گوید بعد از پایان لیگ یک توسط یکی از عوامل تیم به شمس آذر خیانت شده است.
به‌دنبال شکایت همسایگان ساختمان توییتر در سان‌فرانسیسکو، لوگوی X از بالای این ساختمان برداشته شد.
رئیس کمیته انضباطی می‌گوید در صورتی که سایپا پیش از پایان فصل شکایت خود را انجام می‌داد، نتیجه بازیهای شمس آذر تغییر می‌کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه تاکنون تعدادی از خانواده ها به کلانتری مراجعه و شکایت خود را طرح کردند، اظهار کرد: هر ۵ متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات روانه زندان شدند.
مناقشات واگذاری جزیره آشوراده به بخش خصوصی از حدود دو دهه پیش در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان است و فعالیت حامیان محیط‌زیست تاکنون مقیاس این طرح را از ۳۸۰ هکتار به ۲۲ هکتار رسانده است. در این راه نه تنها گروه ستاد مردمی حامیان آشوراده از عیسی کلانتری، رییس وقت سازمان محیط‌زیست در دولت گذشته شکایت کرده‌اند که حتی موفق شدند که اجرای آن را لغو کنند اگرچه این پایان ماجرا نبود.
باشگاه الچه در نهایت تصمیم گرفت به خاطر حضور 68 دقیقه‌ای گاوی در ترکیب بارسا در بازی شنبه گذشته از باشگاه کاتالان شکایت کند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است.
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه‌های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول‌های رژیم سعودی در راه‌اندازی و اداره این شبکه، سست شده بود.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان
فدراسیون فوتبال فرانسه پس از اینکه گل «آنتوان گریزمان» مهاجم این تیم در دقایق پایانی دیدار با تونس توسط کمک‌داور ویدئویی مردود اعلام شد، شکایتی را به فیفا ارسال کرد.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
تیم هوتن قائمشهر به دلیل امتناع دو کشتی‌گیر از همراهی این تیم در مبارزه‌های پایانی از آنها به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد.
حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی با پرسپولیس صحبت‌های تندی را علیه علی صفایی داور این دیدار انجام داد که با واکنش صفایی همراه بوده است و این داور قصد دارد از سرمربی ملوان به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کند.
ایلان ماسک پیشنهاد کرد توافق ۴۴ میلیارد دلاری اولیه برای خرید توییتر را ادامه دهد و خواستار پایان شکایت این شرکت برای دریافت خسارت از او شد.
برانکو و کادر فنی‌اش از اواخر لیگ سیزدهم تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس بودند و طبق قرارداد باشگاه موظف به پرداخت مالیات آن‌ها بود، اما ...
سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ