یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا شکایتی را احیا کرد که طبق آن گوگل و چند شرکت زیر مجموعه دیگر با ردیابی فعالیت کودکان زیر ۱۳ سال در یوتیوب بدون رضایت والدین، حقوق آنها را نقض کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان اطلاعات و هوش مصنوعی عربستان با همکاری «گوگل کلود» برنامه  ای تهیه کرده اند که طی آن هزار زن از ۲۸ کشور جهان درباره مهارت های داده و هوش مصنوعی اطلاعات دریافت می کنند.
انتقال لیونل مسی به اینترمیامی حتی روی نتایج موتور جست و جوی گوگل نیز تاثیر گذاشته است.
گوگل اعلام کرد بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه، مخاطب سرویس ویدئوی کوتاه YouTube Shorts بوده و به این سرویس نسبت به رقیبانی مانند تیک تاک و ریلز اینستاگرام، برتری بخشیده‌اند.
سازمان ناظر رقابت استرالیا اعلام کرد ممکن است اپل و گوگل با قوانین جدیدی روبرو شوند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد هزینه خرید در اپ را بدون پرداخت کمیسیون به فروشگاه های اپ دریافت کنند.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
در حالیکه موعد تجدید قرارداد توییتر و «گوگل کلاود» در ماه جاری فرا می رسد، این شرکت از پرداخت صورتحساب های زیر مجموعه گوگل خودداری کرده است.
آلفابت و اتحادیه اروپا تصمیم دارند قبل از وضع قوانینی برای نظارت بر هوش مصنوعی، پیمانی برای توسعه این فناوری با شرکت های اروپایی و غیر اروپایی ببندند.
تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب از تبلیغاتی که گوگل در ویدئوی آنها قرار می‌دهد، درآمد کسب می‌کنند و چند عامل از جمله تعداد بازدیدهای ویدئو، در میزان پولی که پرداخت می‌شود، تاثیر دارد.
گوگل در پستی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید می‌گوید مشغول همکاری با تولیدکنندگان سخت‌افزارهاست تا از پیاده‌سازی یکپارچه و پایدار API‌های پس‌زمینه در اندروید ۱۴ مطمئن شود. سامسونگ اولین شرکتی است که دست به دست گوگل داده تا این مشکل را در One UI ۶.۰ برطرف کند. این نسخه از رابط کاربری کره‌ای‌ها در دنباله سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.
نگرانی‌ها درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد و شامل نقض حریم خصوصی، تبعیض و بیم آن است که از فناوری مذکور برای گسترده کردن کلاهبرداری‌ها و اخبار جعلی استفاده شود.
کارمندان گوگل از عرضه زودهنگام چت بات هوش مصنوعی شرکت به نام «بارد» اظهار نارضایتی کرده اند.
حوه سرچ عکس در گوگل با آیفون و اندروید در این روش یکسان است. برنامه را باز کنید و در صفحه اول روی آیکون دوربین در کادر جست و جو کلیک کنید. سپس به برنامه اجازه دسترسی به حافظه را بدهید.
ایراد اخیر گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حین تماشای ویدیو‌های اپلیکیشن YouTube یا YouTube TV و زمانی که کاربر سعی می‌کند از طریق منوی عمودی برنامه از آن خارج شود، رخ می‌دهد؛ بنابراین در صورت استفاده از هریک از دو ژست حرکتی مربوط به بازگشت به منوی اصلی یا منوی آخرین برنامه‌های بازدید شده، اپلیکیشن به‌طور کامل فریز شده و گوشی هنگ می‌کند!
مایکروسافت باموانع جدیدی برای خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (توسعه دهنده بازی های رایانشی) روبرو شده زیرا انویدیا و گوگل درباره این فرایند به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.
متا (شرکت مادر فیس بوک) و یوتیوب (متعلق به گوگل) اعلام کردند محتوایی که حمله  معترضان ضد دموکراسی به ساختمان های دولتی برزیل را تشویق یا پشتیبانی می کند را از پلتفرم هایشان حذف کرده اند.
کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با شرکت آلفابت مالک گوگل و آی هارت مدیا بر سر اتهامات مربوط به تبلیغات فریبنده برای محبوب سازی گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل به توافق رسید.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: مشکل گوگل پلی دسترسی و استاندارد اپ ها نیست، مشکل اصلی بر سر رقابت و انحصار شکنی است.
وزارت دادگستری آمریکا و گوگل به توافقی درباره دسترسی به داده های کاربران در نتیجه ارائه حکم و مجوز دولتی دست یافته است.
پیکسل واچ گوگل، یک ساعت هوشمند سبک وزن است که بهترین ویژگی های گوگل و Fitbit برای سلامتی، تناسب اندام و یادگیری ماشینی را با یکدیگر ترکیب می کند.
کمیسیون حفاظت از اطلاعات خصوصی کره جنوبی جریمه ای ۵۰ میلیون دلاری برای گوگل و ۲۲ میلیون دلاری برای متا پلتفرمز تعیین کرده است.
رییس سابق فدراسیون مخابرات مکزیک از اپل و گوگل شکایت کرده و اکنون این شرکت ها با تحقیقی آنتی تراست روبرو هستند.
گوگل با ایجاد یک نهاد رگولاتوری داخلی در هند برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه‌های اجتماعی مخالفت کرد. در مقابل فیسبوک و توئیتر از این پیشنهاد حمایت کردند.
کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ