اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اجرای قانون جدید تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، اشخاص قبل از طرح شکایت در دیوان باید خواسته خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
جهانگیری گفت: از قافله توسعه عقب افتاده ایم. در شرایطی که کشور‌ها در حوزه IT و ICT در حال پیگیری توسعه بودند، ما در این حوزه‌ها درگیر کم و زیاد کردن سرعت اینترنت و فیلترینگ شدیم. اکنون سرعت تحولات این عرصه به حدی شده است که کشور‌ها با عبور از همان حوزه‌هایی که ما هنوز درگیر اصلش هستیم، در حال بهره‌گیری از نسل جدید از فناوری‌ها هستند.
به نظر می‌رسد شکایت النصر از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو رد خواهد شد.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.
باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
دولت آمریکا  برای محدودکردن انحصار تبلیغات آنلاین فقط به شکایت ازشرکت هابسنده نمی کند. گروهی ازسناتورهالایحه ای را باهدف تجزیه کسب وکار تبلیغات شرکت هایی مانند گوگل و متا ارائه کرده اند.
شرکت آمازون به علت نقض قانون عدم جمع‌آوری اطلاعات بیومتریک کاربران و مشتریان خود با یک شکایت جدید در نیویورک مواجه شده است.
ممدوح عباس، سرپرست سابق باشگاه الزمالک، به دلیل قرارداد با بازیکنان جدید، از هیئت مدیره فعلی باشگاه که ریاست آن بر عهده مرتضی منصور است، به دادستان کل مصر شکایت کرد.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، اعلام کرده که این سازمان قصد دارد علیه بارسا و به دلیل تلاش برای ثبت قرارداد جدید گاوی تلاش کند.
جشن تولد نیمار به قدری شلوغ و پر سر و صدا بود که باعث واکنش و شکایت شهردار بوگیوال شد.
باشگاه استقلال این بار با صدور اطلاعیه جدیدی، به حواشی دیدار با مس کرمان واکنش نشان داد.
با وجود طرح شکایت دوباره شیخ دیاباته از استقلال فعلا پنجره این تیم بسته نمی شود و می تواند با خالی بودن لیست یک بازیکن جدید جذب کند.
با شکایت جدید از گوگل، روند بررسی شرکت های فناوری بزرگ از جمله متا، اپل و آمازون در دولت ترامپ آغاز شد و در دولت جوبایدن همچنان ادامه دارد.
در موقعیتی که شوروی با شکایت آلمان نازی و فتح برلین پیروز اول جنگ جهانی دوم و ابرقدرت دنیای جدید محسوب می‌شود، ایران به‌عنوان کشوری که تحت اشغال نیرو‌های متفقین بود ابزار‌های کمی برای ایستادگی مقابل شوروی داشت، با این وجود توانست با یک مقاومت تاریخی و مردمی و مخالفت همه نیرو‌های سیاسی داخلی و دیپلماسی قوی از تمامیت ارضی خود دفاع و شوروی را وادار به ترک خاک خود کند.
KFC فرانسه اظهارات یکی از مدیران ارشد خود و تهدید او مبنی بر شکایت از فدراسیون را تکذیب کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شکایت دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان واکنش نشان داد و گفت: مذاکرات برای جذب بازیکن جدید در حال انجام است.
مدیران پرسپولیس که پیش‌بینی این جنجال‌ها را می‌کردند، قبل از عقد قرارداد با اسدبیگی، از مسئولان سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت استعلام‌های لازم را گرفتند و سپس قرارداد با هافبک جدید تیمشان را نهایی و رسانه‌ای کردند
برانکو و کادر فنی‌اش از اواخر لیگ سیزدهم تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس بودند و طبق قرارداد باشگاه موظف به پرداخت مالیات آن‌ها بود، اما ...
بی توجهی شرکت آریو تجارت سهیل نسبت به تعهداتش و در پی همکاری با سازمان تعاون روستای در اوایل امسال، دامدار و مرغداری که بیش از هزار میلیارد تومان در سامانه بازارگاه واریز و پرداخت کرده بودند را با چالش اساسی مواجه ساخته است، تا جایی که رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور نسبت به این پرونده و فساد احتمالی ورود و دستور رسیدگی صادر کرده‌اند.
باشگاه ذوب‌آهن در تاریخ 15 تیر ماه از تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده بود و حالا اعلام کرده است که از پرسپولیس شکایت می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ