مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس به تشکیل تیم همنام در خوزستان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.
هافبک نساجی برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود از فولاد شکایت کرد.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پرداخت 150 میلیون تومان از صندوق پیشکسوتان به این باشگاه را تکذیب کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد و این تصمیم را نتیجه «اغوای» باشگاه استقلال دانست؛ اقدامی که پرسپولیس قصد دارد از دروازه‌بان خود شکایت کند.
باشگاه والنسیا به رودریگو، ستاره برزیلی رئال، هشدار داد که از او به خاطر اتهاماتی که به هواداران این تیم زده شکایت خواهد کرد.
چند باشگاه انگلیسی، لیگ برتر این کشور را تهدید کردند که به دلیل رعایت نشدن قوانین هزینه‌های مالی توسط برخی باشگاه‌ها و بی‌توجهی لیگ به دادگاه شکایت خواهند کرد.
باشگاه استقلال اعلام کرد، در حال تهیه لوایحی است تا از بازیکن ازبکستانی پیشین خود شکایت کند.
کنعانی در پاسخ به سوالی در ارتباط با پیگیری‌های ایران در مورد پول‌های بلوکه شده تهران در کره جنوبی و امکان شکایت ایران از کره بخاطر عدم بازپرداخت این مطالبات تصریح کرد: همانطور که بار‌ها گفته‌ایم مطالبات مالی ایران در بانک‌های کره متعلق به مردم ایران است و ما به صورت جدی پیگیر مطالبات خود هستیم و با جدیت تمام وصول این دارایی‌ها و مطالبات را از کره پیگیری می‌کنیم.
باشگاه استقلال این بار با صدور اطلاعیه جدیدی، به حواشی دیدار با مس کرمان واکنش نشان داد.
قائم مقام باشگاه فولاد نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی انتقاداتی را وارد کرد.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
دادستان انتظامی قضات گفت: هر شش ماه یکبار آمار شکایت از دادسراهای انتظامی کشور را دریافت و استخراج می‌کنیم که هدف از این امر ارتقای کار قضات و پیشگیری از طرح شکایت بی دلیل است.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسئله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: ما کاری با آقای اشتری نداریم؛ ایشان شکایت خود را اعلام کرده و ما باید موضوع را بررسی کرده و نتیجه را بعد از بررسی اعلام می‌کنیم.
در اطلاعیه مجلس آمده است: مجلس با هدف برخورد با کسانی که با ادعا‌های نادرست خود باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شکایت و برخورد قضایی را حق مسلم خود می‌داند.
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. وقتی هزینه-فایده می‌کنیم، حتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم حاضر نیست مسئولیت این کار‌ها را بر عهده بگیرد؛
سرپرست تیم گل‌گهر می‌گوید که این باشگاه از سرمربی استقلال شکایت خواهد کرد.
باشگاه بارسلونا بیانیه ای صادر کرده و به افشای خواسته های لیونل مسی قبل از جدایی، واکنش نشان داد.
دایی مهسا امینی گفت: می‌گوید: از کسی نمی‌ترسیم. اما مثل مرغ سربریده‌ایم. وی افزود: دختر ما مگر علف هرز است. شکایت کرده‌ایم. به هر جایی که لازم باشد شکایت کرده‌ایم. ما نه به دنبال این هستیم که مبالغه کنیم و نه می‌خواهیم حق دخترمان ضایع شود.
سرلشکر محمد باقری گفت: از مسیر‌های بین المللی و اعلام شکایت به سازمان بین المللی دریانوردی از مسیر دیپلماسی اعلام می‌کنیم که شناور‌های ما در مسیر خود چنین واحد‌هایی را تحمل نخواهند کرد و همان گونه که اتفاق افتاده است با آن‌ها برخورد خواهد شد.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.
باشگاه ذوب‌آهن در تاریخ 15 تیر ماه از تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده بود و حالا اعلام کرده است که از پرسپولیس شکایت می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ