روزبه چشمی در بازی امروز استقلال مقابل ملوان در خط هافبک برای تیمش به میدان رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و ۱۶ ثانیه نیز طول می‌کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
چین مدعی است قدرتمندترین لوکوموتیو هیدروژنی جهان را ساخته است. موتور لوکوموتیو جدید از حالت بنزینی تغییر یافته و با سلول سوختی هیدروژنی کار می کند.
ربات ماری شکل یا همان ربات کبری توسط مهندسانی از دانشگاه نورث ایسترن طرحی شده‌است. این ربات که برای مقابله با زمین‌های دشوار و دهانه‌ها در قطب جنوبی ماه طراحی شده است، دارای حرکتی ماری و پیچشی شکل است که آن را قادر می‌سازد تا برروی زمین‌های صاف یا سربالایی حرکت کند. ربات کبری قادر به تغییر حالت به صورت‌های غلتان با اتصال سر و دم و حالت پیکربندی است که به آن این امکان را می‌دهند تا راحت‌تر حرکت کند.
اتحادیه نانوایان سنتی تهران پیشنهاد داده قیمت نان سنتی باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند که این موضوع در حال بررسی بوده و تا پایان اردیبهشت تصمیم گیری و نهایی می شود.
هیولای نروژی سیتی، خود‌ را به حالت ناشناس تغییر داد تا اینگونه بتواند مقابل آرسنال گلزنی کند.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سال‌های گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد. گفته می‌شود علت این مسئله تنظیم بودن سرور‌های جهانی با تغییر ساعت در ابتدای سال در ایران است که در حال حاضر تنظیمات این سرور‌ها در حال تغییر است و تا دقایقی دیگر ساعت گجت‌ها و گوشی‌های موبایل به حالت عادی برخواهد گشت.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم یکی از دستگاه هایی است که در موضوع تغییر حال دانش آموزان که به مسمومیت سریالی مشهور شده بررسی هایی انجام خواهد داد.
نوی با اشاره به اینکه هیچ گاز سمی عامل تغییر حالت دانش آموزان نبوده است گفت: هیچکدام از افراد بستری شده مدت زمان زیادی در داخل بیمارستان نماندند و بعد از مراقبت‌های لازم ترخیص شدند.
رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه با اشاره به تاثیر بهبود روابط بین فردی در ارتقای سلامت روان، گفت: آغاز آموزش درست روابط بین فردی اکنون از مهدکودک‌ها و مدارس شکل می‌گیرد که عموما تا چند سال قبل این کار به خوبی انجام نمی‌شد، اما خوشبختانه طی ۲۰ سال اخیر آموزش و پرورش در این زمینه تغییر نگرش‌هایی داشته است که کم کم تفاوت اتخاذ این سیاست در حال نمایان شدن است.
کارشناس برنامه در پاسخ به این سوال که آیا تغییر دادن حالت مو به آن‌ها آسیب می‌رساند؟ گفت: فر کردن یا کراتینه کردن، باعث آسیب به مو می‌شود، اما اگر توسط افرادی که تخصص این کار را دارند انجام شود، میزان آسیب کمتر خواهد بود. (کراتینه کردن مو باعث شکسته شدن باند‌های شیمیایی موجود در کراتین مو وایجاد شکنندگی و موخورره در مو‌ها می‌شود)
شکل برف‌پاک‌کن و آب‌پاش اتومبیل‌ها، همواره در زمان‌های گوناگون، تغییر کرده است؛ ولی در همین حال، اساس کار این تجهیزات، تقریباً ثابت مانده است. البته به نظر، جای کار و خلاقیت زیادی هم برای شرکت‌های خودروسازی نیست. امّا مرسدس بنز، روزنه خلاقیت را یافته و آب‌پاش و برف‌پاک‌کن را با هم ترکیب کرده است.
محققان یک ربات تغییر شکل دهنده ابداع کرده اند که می تواند به حالت مایع دربیاید و به نقاط غیر قابل دسترسی نفوذ کند.
محققان یک ربات تغییر شکل دهنده ابداع کرده اند که می تواند به حالت مایع دربیاید و به نقاط غیر قابل دسترسی نفوذ کند.
دانشمندان چینی موفق به ساخت رباتی شدند که با تغییر شکل به حالت مایع از قفس فرار می‌کند. دانشمندان برای ساخت این ربات از خواص خیار دریایی الهام گرفتند. این ربات توانایی تغییر حالت برگشت‌پذیر از مایع به جامد و عکس آن را دارد. به گفته دانشمندان، این فناوری برای حل مشکلات پزشکی و مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برای برخی تمایل تازه غرب به منظور ارائه تسلیحات قدرتمندتر به اوکراین و به ویژه تسلیحات تهاجمی نشان دهنده آن است که شرکای آمریکایی و اروپایی متقاعد شده‌اند که اوکراین اکنون روسیه را در حالت تدافعی قرار داده و می‌تواند با تجهیزات مناسب کار‌های بیش‌تری انجام دهد.
بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و هم چنین هیاهوی سفر شی به عربستان سعودی، لزوماً تغییر در سیاست چین را نشان نمی‌دهد. آن سفر در شدیدترین حالت خود راهی برای مشارکت بوده با هدف ایجاد توازنه مثبت، تا روابط دوجانبه‌ای را به نفع چین ایجاد کند.
شرکت بی ام و از نمونه اولیه خودرویی رونمایی کرده که مانند انسان حرف می زند و با توجه به حالت روحی راننده رنگ آن تغییر می کند. همچنین روی داشبورد خودرو هیچ نمایشگری وجود ندارد.
در صورت به رسمیت پیوستن شایعات درباره فعالیت کی‌روش در قطر، معادلات نیمکت تیم ملی نیز تغییر پیدا می‌کند.
وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
این پروتئین‌ها از یک نوع باکتری به نام Spiroplasma مشتق شده اند که شکل آن شبیه یک پیچک بلند است و می‌تواند شنا کند. هنگامیکه پروتئین‌های مذکور به syn ۳ افزوده شدند، شکل گرد آن را به حالت پیچک تغییر دادند و از آن مهم تر، اکنون باکتری مصنوعی می‌تواند شنا کند.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ