نوی با اشاره به اینکه هیچ گاز سمی عامل تغییر حالت دانش آموزان نبوده است گفت: هیچکدام از افراد بستری شده مدت زمان زیادی در داخل بیمارستان نماندند و بعد از مراقبت‌های لازم ترخیص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سالاری نسب گفت:قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر قیمتی بالاتر از آن گرانفروشی است که تعزیرات باید ورود کند.
اجاق‌های القایی هیچ بنزن قابل تشخیصی منتشر نمی‌کنند. نرخ بنزن منتشر شده در طی احتراق صدها برابر بیشتر از نرخ انتشار بنزن است که در سایر مطالعات اخیر از نشت گاز نسوخته به خانه ها شناسایی شده است.
صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد، در حالیکه طی سال های گذشته عراق از بی نیازی به گاز ایران تا سال ۲۰۲۲ خبر داده بود.
ری- وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر ماهیت مسمومیت سریالی دانش آموزان گفت: هیچ گاز سمی و خطرناکی در کار نبوده و ۹۵درصد مراجعات دانش آموزان به مراکز درمانی جو روانی است.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی رکورد تازه ای به نام خود ثبت کرد و ناترازی گاز دامن گیر استان‌های شمالی شد با این وجود هیچ یک از استان‌ها برخلاف سال‌های گذشته خاموشی گسترده را تجربه نکردند.
در حالی که آذرماه امسال هیات دولت مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ و اعلام کرد: تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، روز گذشته خبری مبنی بر توقف مصوبه دولت رسانه‌ای شد که نشان داد پرمصرف ها، مشمول تخفیف گازی دولت شده اند.
پژمان فر اظهار کرد: همچنین باید آسیب‌های زیست محیطی این مسئله را به‌دلیل جایگزینی سوخت مازوت پذیرفت لذا دولت باید از همین اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده و زمینه‌های ذخیره‌سازی را فراهم کند هرچند دولت تاکنون هیچ برنامه‌ای برای ذخیره‌سازی گاز نداشته است.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: شرایط فعلی گاز مصرفی شهرستان تثبیت ودر وضعیت مطلوب است وتاکنون هیچ گونه افت فشار وقطعی گاز مصارف خانگی نداشته ایم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با وجود اینکه مشکلاتی که امسال در خصوص موضوع سوخت گاز وجود داشت، اما خوشبختانه هیچ یک از صنایع بزرگ مقیاس و نیروگاه‌های تهران مازوت مصرف نکردند.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
اوجی گفت: در هیچ کشوری مصرف بخش خانگی ، تجاری و صنایع غیر عمده به ۶۳۰ میلیون متر مکعب نمی رسد،ما معتقدیم که یک رقم عظیمی از این ۶۳۰ میلیون متر مکعب اسراف می‌شود.
نوید یک رآکتور گداخت کارآمد خیره‌کننده است. چنین رآکتوری مقادیر نسبتاً کمی سوخت لازم دارد، هیچ نوع گاز گلخانه‌ای تولید نمی‌کند و زباله رادیواکتیو بسیار کمی به جا می‌گذارد که آن را در مقایسه با رآکتور‌های اتمی فعلی بسیار محبوب‌تر می‌کند.
برای بدست آوردن یک تن متانول، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز متان را باید مصرف کرد که با این وجود، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز در زمستان ۴۰۰ دلار می‌شود، ولی یک تن متانول حدود ۳۵۰ دلار و هیچ دلیلی ندارد که توسط دولت و کشور این گاز را بدهیم و کالایی را بدست آوریم که ارزش افزوده کمتری برای ما دارد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خوشبختانه در بخش تولید گاز مایع هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.
سرانجام هیات دولت، مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. بنا بر این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
هیئت دولت بالاخره مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. طبق این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
گاز مونوکسید کربن در فضا هیچ علائم تنفسی در فرد ایجاد نمی‌کند. این گاز، بدون بو، رنگ و تحریک پذیر نیست؛ به عبارت دیگر نشانه‌های ظاهری برای اثبات حضور آن وجود ندارد.
کمیسر انرژی اتحادیه اروپایی پس از نشست اضطراری وزرای انرژی اتحادیه اروپا گفت: در نشست اضطراری وزرای انرژی اتحادیه اروپا هیچ تصمیمی گرفته نشده است.
رئیس انجمن شرکت‌های خدمات انرژی ایران گفت: هیچ کشوری در جهان نیست که مشابه ایران، دو خط انرژی برق و گاز را به دوردست‌ترین روستاها رسانده باشد.
علی رغم درخواست وزرای انرژی اروپایی اما اتحادیه اروپا هیچ سقف قیمتی برای صادرات گاز روسیه تعیین نکرد.
محمد مرندی نوشت: غرب از تحریم‌های بی‌رحمانه به عنوان یک سلاح استفاده می‌کند، در حالی که ایران به دنبال روابط عادی با تمامی دولت‌های قانونی و غیرمتخاصم است. ایران هیچ گاه از نفت یا گاز به عنوان یک اهرم فشار استفاده نکرده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره تزریق گاز به صدها ماشین سانتریفیوژ،گفت: اراده ما، اراده مستحکمی است و برای لغو تحریم‌ها از هیچ گونه اقدامی که در راستای منافع ملت ایران است کوتاه نخواهیم آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ