ربات ماری شکل یا همان ربات کبری توسط مهندسانی از دانشگاه نورث ایسترن طرحی شده‌است. این ربات که برای مقابله با زمین‌های دشوار و دهانه‌ها در قطب جنوبی ماه طراحی شده است، دارای حرکتی ماری و پیچشی شکل است که آن را قادر می‌سازد تا برروی زمین‌های صاف یا سربالایی حرکت کند. ربات کبری قادر به تغییر حالت به صورت‌های غلتان با اتصال سر و دم و حالت پیکربندی است که به آن این امکان را می‌دهند تا راحت‌تر حرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفتی‌ها به سبک حسن الهیدوس خود را پس از برد به خواب زدند تا از برد ساده تیمشان بگویند.
توئیتر محل نبرد دو‌ تیم همشهری و رقبای اصلی عربستان شده است، النصر و الهلال که در دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب به مصاف هم رفتند و پیروزی از آن النصر بود.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
بر خلاف دیگر مار‌ها که معمولا یک شیوه برای شکار طعمه دارند و بار‌ها تکرارش می‌کنند، شاه کبری برای طعمه‌های گوناگون شیوه‌های حمله متفاوتی دارد.
وزیر دولت روحانی دوباره برای استقلالی‌ها کری خوانده است.
آندره اونانا، دروازه‌بان اینترمیلان، با انتشار یک ویدیو در توئیتر مهارت‌های خود در گلزنی را به رخ کشید.
ازبکستان با 17 تیم دارای مجوز حرفه‌ای، بهترین عملکرد را در غرب آسیا داشته است.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
صفحه رسمی باشگاه اینتر میامی در شبکه های اجتماعی با انتشار یک ویدیو برای رسانه‌هایی که انتقال مسی به MLS را بعید می دانستند کری خواند.
اولین تمرین تیم امید زیر نظر رضا عنایتی با شادابی خاصی پیگیری شد.
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس با شش جام قهرمانی در برنامه فوتبال برتر حضور یافته است.
سید محمد موسوی و امین اسماعیل نژاد روابط گرمی پیدا کرده اند.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، در عرض 60 دقیقه مقابل رئال مادرید پوکر کرد.
۵ سال از شاهکاری که تلویزیون درباره باشگاه رم رقم زد می‌گذرد.
امید نورافکن یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان سپاهان پس از پیروزی ثانیه‌های پایانی طلایی‌پوشان در ورزشگاه آزادی بود.
لیونل مسی طعنه کریم بنزما به جوایز بهترین های سال فیفا را بی پاسخ نگذاشت و به آن در استوری اینستاگرامش واکنش نشان داد.
عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که هنوز ابهامات زیادی درباره جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، در لیست نهایی تیم نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت.
در جریان یکی از مسابقات لیگ والیبال برزیل یک اتفاق عجیب رخ داده است.
کبرای خزری، بومی آسیای مرکزی است؛ در سال ۱۸۳۱ توسط کارل آیشوالد کشف شد و برای سال‌ها به عنوان زیرگونه‌ای از مار کبرا هندی در نظر گرفته می‌شد تا اینکه تجزیه و تحلیل ژنتیکی آن را به عنوان گونه‌ای متمایز نشان داد.
رومئو، پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.
ستاره تازه وارد چلسی، ویدیویی را در اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن شعارهایی علیه باشگاه های رقیب به گوش می رسد.
صفحه اینستاگرام النصر به قبل و بعد از ورود رونالدو تقسیم شده است.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
بنری که یک هوادار در دیدار شب گذشته رئال مقابل آینتراخت فرانکفورت به نمایش گذاشت، توجه زیادی را جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ