در صورت به رسمیت پیوستن شایعات درباره فعالیت کی‌روش در قطر، معادلات نیمکت تیم ملی نیز تغییر پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
پیش‌بینی می‌شود مرداد همچون تیرماه دمای هوا بین ۱ تا ۲ درجه در غالب نقاط کشور بیش از حد نرمال باشد. طی هفته جاری و دو هفته اول مردادماه نیز گرم‌ترین روز‌های سال خواهد بود.
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و کاهش دما در شمال کشور خبر داد.
دارنده دو نشان طلای وزن 92 کیلوگرم جهان تأکید کرد، کار درمانش زودتر و بهتر از پیش‌بینی قبلی پیش می‌رود و به‌زودی روی تشک حاضر خواهد شد.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با ۱۵ هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی صعود کند. بازهم بورس تهران شاهد ریزش خواهد بود؟
بورس تهران پس از ثبت دو هفته کاهشی، هفته گذشته توانست بازدهی مثبت و متعادلی را با صعودی نزدیک به ۲ درصدی برای شاخص کل تجربه کند. این هفته بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت) پس از ثبت ۵ روز منفی ۷۱ هزار و ۸۸۲ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی ایستاد. رشد بازار سرمایه ادامه دار خواهد بود؟
معاملات بورس روز چهارشنبه در نماد‌های شاخص‌ساز، با نوسانات منفی همراه شد و نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت سه هزار و ۶۵۱ واحدی که معادل ۰.۱ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات چهارشنبه در سطح دو میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی ایستاد. امروز در اولین روز هفته شاخص تغییر مسیر خواهد داد؟
پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در پایان فصل حداقل یک یا دو جام به دست می‌آورد.
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که طی سه ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان ۰.۵ تا ۱ درجه سانتیگراد بالاتر از نرمال برآورد و متوسط بارش استان در بهترین شرایط در حد نرمال و با تمایل به کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.
علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج‌فارس وزارت امور خارجه گفت: در حال حاضر از سرگیری روابط اعلام شده و ما به دنبال آغاز فعالیت سفارت هستیم و امیدواریم در زمان پیش‌بینی شده یعنی تا قبل از ۱۹ اردیبهشت که سقف زمانی دو ماهی بود که مورد توجه قرار گرفته است بتوانیم سفارتخانه و سرکنسولگری ایران را بازگشایی کنیم.
بورس تهران در روز چهارشنبه نتوانست به روند صعودی قدرتمند خود در دو روز ابتدایی اسفند ماه ادامه دهد و با کاهش نماگرهای خود مواجه شد. با این حال اما در انتهای معاملات شاهد برگشت نسبی تقاضا بودیم که می‌تواند به در بورس فردا نیز تاثیرگذار باشد.
تقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس در یک هشتم جام حذفی و در نقش جهان تمام فاکتورهای لازم را برای اینکه یکی از هیجان‌انگیزترین تقابل‌های دو تیم لقب گیرد را در حال حاضر دارد.
جلال چراغپور دو ماه قبل از جام جهانی به درستی نتایج تیم ملی را در این رقابت‌ها پیش‌بینی کرد و حالا می‌گوید به چه دلایلی این ادعای بزرگ را مطرح کرده بود.
دو احتمال بزرگ در مورد ادامه فعالیت باشگاه لیورپول در مارکت زمستانی وجود دارد.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
ستاره تیم ملی ایران معتقد است با یک مساوی و دو پیروزی به مرحله حذفی صعود می‌کنند.
دو خبرنگار نشریه اتلتیک، پیش بینی خود از فهرست نهایی آمریکا برای حضور در جام جهانی را منتشر کرده اند.
نماینده مراغه اضافه کرد: حتی گروهی پیش‌بینی می‌کردند با توجه به احتمال هماهنگی اروپا و آمریکا و پذیرش ایران، این توافق طی یکی-دو روز انجام شود، اما اخیرا با یادداشتی که آمریکا ارسال کرده است تقریبا امیدها برای توافق دارد از بین می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ