هیولای نروژی سیتی، خود‌ را به حالت ناشناس تغییر داد تا اینگونه بتواند مقابل آرسنال گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی شجاعی بعد از بازی مقابل صنعت نفت، حالا امیدوار به حضور ثابت در ترکیب این تیم است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس جمهور روسیه قصد دارد تا یکی از فرماندهان ارتش خصوصی «واگنر» را جایگزین فرمانده شورشی سابق این گروه کند.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
خیلی‌ها لیزر بدن را مؤثر و بی‌ضرر می‌دانند؛ چون به نظر آنها این شیوه حذف موهای زائد هیچ خطر بلندمدتی برای سلامتی ندارد. اما برخی از افراد ممکن است بعد از مراحل درمان با لیزر، دچار عوارض جانبی موقتی شوند. توصیه می‌کنیم قبل از درمان با لیزر، با متخصص پوست مشورت کرده و تست انجام دهید.
مدل موهای هادی چوپان قهرمان مستر المپیا در فضای مجازی سوژه شد.
موهای چرب را با صابون بشوییم یا شامپو؟ اگر موهای چرب دارید و این سوال برایتان پیش آمده این مطلب را بخوانید.
انتظار می رود عارف غلامی که در دیدار برابر تراکتور نیمکت نشین بود، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.
موهای شما از کراتین که نوعی پروتئین است، ساخته شده است. از این‌رو، برای محافظت و تقویت موهای خود باید از یک رژیم غذایی غنی از پروتئین استفاده کنید. عدس، سویا، لوبیا، دانه‌ها، آجیل، تخم‌مرغ و ماهی مصرف کنید.
نتایج حاصل از تحقیقی که در ژاپن انجام شده، نشان می دهد که ماساژ پوست سر ضخامت مو را افزایش می‌دهد. مردانی که در این تحقیق شرکت کرده بودند، در طی یک دوره 24 هفته ای، ماساژ منظم داشتند.
بعد از مشاهده مدل موی جدید ارلینگ هالند، شاید برای شما هم سوال شده بود این طرح هنر دست کدام آرایشگر است.
پژوهشگران می‌گویند موهای یافت‌شده صرفاً از سر یک نفر کنده نشده‌اند. برخی از تارهای مو توسط قبیله باستانی که در غار بوده‌اند به رنگ قرمز درآمده، در ۱۰ ظرف تزئین‌شده از چوب و شاخ قرار داده شده و در یک اتاقک جداگانه مهر و موم شده‌اند.
مقدار موهای بدن هر کس بر حسب عوامل مختلفی از جمله نژاد و ویژگی‌های ژنتیکی او با بقیه متفاوت است. با این حال، یک مرد چینی هست که بیشتر بدن او پوشیده از مقادیر زیادی مو است.
جواد کاظمیان با شکل و شمایلی جدید به سوژه جذاب عکاسان حاضر در استادیوم غدیر تبدیل شده است.
موهای بازیافتی قابلیت تبدیل به کیف و بگ‌های بیوزیستی را نیز دارند.
ریتسو دوآن با عملکرد درخشان مقابل آلمان و اسپانیا، چهره اصلی تیمش در صعود به مرحله حذفی جام جهانی بود.
گرگ برهالتر، سرمریی تیم ملی آمریکا، از عملکرد تیمش مقابل ایران تمجید کرد.
یوتو ناگاتومو می‌گوید رنگ موهایش را درخشان کرده تا نتایج ژاپن در جام جهانی هم درخشان باشد.
یوتو ناگاتومو می‌گوید رنگ موهایش را درخشان کرده تا نتایج ژاپن در جام جهانی هم درخشان باشد.
پدرو گونزالس هافبک جوانِ اسپانیایی مدعی شده که اگر بتواند با اسپانیا فاتح جام جهانی شود، موهای خود را از ته می تراشد.
آرون رمزی، ستاره تیم ملی ولز، در آستانه جام جهانی با ظاهری جدید و موهای رنگ‌شده به رنگ زرد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.
در مراسم ۱۳ آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی بودیم که تنها یک نفر بود، و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم‌های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی‌حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند.
وقتی مورایس پس از پیروزی برابر تراکتور وارد نشست شد، انتظار این برخورد خبرنگاران را نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ