رئیس جمهور تونس به تظاهرات گسترده چند روز قبل معترضان واکنش نشان داد و به آنها حمله کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی و از بین رفتن حیاط و باغچه‌ها، مردم دوست دارند که در محیط آپارتمان از گل‌های زیبا و سبز استفاده کنند تا بتوانند حس طراوت و تازگی را در محیط کوچک خانه ایجاد کنند. اما نگهداری از گیاهان در آپارتمان کار ساده‌ای نیست و نیاز به رعایت نکات خاصی دارد تا گیاهان همیشه سرحال باشند و بتوانند به منزل شما طراوت ببخشند. عوامل مختلفی ازجمله نور، خاک مناسب، کود، میزان آبیاری و... در نگهداری از گیاهان آپارتمانی نقش دارند.
برطبق گزارش نیویورک‌تایمز که بر اساس نظرسنجی از ۲۲۰۰ بزرگسال آمریکایی در سال ۲۰۲۳ انجام شده است، از هر ۵ زوج ۱ زوج حداقل گاهی‌اوقات در اتاق‌های جداگانه خانه می‌خوابند. ممکن است این پدیده خیلی رایج نباشد، اما نشان می‌دهد که حداقل زوج‌ها گاهی دوست دارند که آن را امتحان کنند.
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: زمانی که رئیسی دولت را تحویل گرفت، خزانه خالی بود و مشکلات کشور بسیار زیاد بود اما این دولت توانست بسیاری از مشکلات را مهار کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صندوق توسعه ملی ۱۵۱ میلیارد دلار ارز داشتیم که ۱۰۰ میلیارد دلار به دولت واگذار و به خزانه دومی برای دولت تبدیل شده است.
طبق برنامه اعلام شده از سوی دولت ۱۵ شهریور مالیات خانه های خالی اجرایی خواهد شد در صورتی این خانه های نمی تواند مشکل مستاجران را برطرف کند.
در بودجه ۱۴۰۲ مالیات ستانی از خانه های خالی تقریبا دوبرابر شده استاین درحالی است که در سال گذشته وصولی مالیات از خانه های خالی ناچیز بوده است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مالیات خانه های خالی مشکل مسکن را حل نمی کند و دولت باید به فکر راه های دیگر باشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مالیات خانه های خالی مشکل مسکن را حل نمی کند و دولت باید به فکر راه های دیگر باشد.
خاندوزی در واکنش به سخنان حسن روحانی درباره پر بودن خزانه هنگام تحویل دولت، گفت: مستندات در این زمینه روشن است و نامه مردادماه آقای واعظی به آقای نوبخت در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که رسماً اذعان شده کاملاً خزانه به خواست دولت خالی است.
معاون رئیس جمهور دولت دوازدهم گفت: اگر خزانه خالی بود، دولت سیزدهم چطور توانست در ماه‌های اول بدون خلق پایه پولی و ایجاد بدهی حقوق کارمندان را پرداخت کند؟
معاون دولت روحانی گفت: اگر خزانه خالی بود، دولت سیزدهم چطور توانست در ماه‌های اول بدون خلق پایه پولی و ایجاد بدهی حقوق کارمندان را پرداخت کند؟
وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده‌ای ندارد، چون مدارس تعطیل می‌شود، ولی دانش آموز خانه نمی‌ماند و حضور موثر برای درس ندارد. وی افزود: به رئیس جمهور نامه نوشتم که تعطیلی مدارس تکرار نشود. نوری در ادامه گفت: مدارس در موارد نادر و خیلی حاد باید تعطیل بشوند.
نوری وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده ای ندارد چون مدارس تعطیل می شود ولی دانش آموز خانه نمی ماند و حضور موثر برای درس ندارد.
انتقادات علی‌ اصغر خانی، نماینده شاهرود در مجلس به تیم اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد را در این ویدئو مشاهده کنید. وی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، وزارت‌خانه را باید مثل خانه خودشان اداره کنند
قرار بود خانه‌های خالی به یکی از پایه‌های درآمدی دولت تبدیل شوند اما به نظر می‌رسد منابعی که قرار بود از این محل اخذ شود، پشت سد نحوه شناسایی این خانه‌ها گرفتار شده‌اند. به طوریکه برخی از خانه‌هایی که به عنوان خانه خالی شناخته شدند، سکنه داشتند و خانه‌هایی که واقعا خالی هستند، هنوز ناشناخته مانده‌اند.
صندوق ملی مسکن با تصویب اساسنامه آن و تایید شورای نگهبان شروع به کار کرده و بنا به گفته رییس هیات عامل این صندوق تاکنون ۶۶۰۰ میلیارد تومان عمدتا از خزانه دولت در آن جمع شده؛ این در حالی است که در شش ماهه نخست امسال مالیات خانه‌های خالی ۴۸۵ میلیون تومان و مالیات واحدهای لوکس فقط ۱۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان بوده است؛ یعنی تقریبا هیچ!
تجمیع همه حساب ها در حساب واحد خزانه داری، از مهمترین وعده های وزارت اقتصاد در این دولت بوده است، اما هنوز برخی دستگاه ها از این تکلیف قانونی تمکین نمی‌کنند.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
هیئت دولت درباره اصلاح نظام بودجه ریزی کشور مقرر کرد دستگاه‌های اجرایی تمامی درآمدهای حاصل از فروش و خدمات و سایر وجوه عمومی را از مبدأ وصول به نام خزانه‌­داری کل واریز کنند.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در آغاز به کار این دولت، خزانه خالی با ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم، گفت: دولت گذشته دستاوردی دستاوردی جز رشد اقتصادی نزدیک به صفر نداشت.
براساس اطلاعیه معاونت نظارت بازار شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، همین هفته وارد بازار دوم فرابورس خواهد شد. زمان و مبلغ مورد نیاز این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید.
اعلام ورشکستگی گوگل روسیه
بعد از اینکه گزارش نادرست احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد درخصوص تورم ٥٩ درصدی شهریور سال ١٤٠٠ که توسط آقای رئیسی تکرار شد و در فضای رسانه‌ای داخلی و خارجی، به دلیل مغایرت فاحش آن با گزارش رسمی مرکز آمار، مساله‌ساز و موجب انتقاد گردید، باز هم امروز مجدداً شاهد ارایه گزارش‌های نادرست خاندوزی در مواردی از جمله خزانه خالی، استفاده از تنخواه، افزایش ٥٥٠ درصدی بدهی‌های دولت قبل به صندوق‌های بازنشستگی و … بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ