تجمیع همه حساب ها در حساب واحد خزانه داری، از مهمترین وعده های وزارت اقتصاد در این دولت بوده است، اما هنوز برخی دستگاه ها از این تکلیف قانونی تمکین نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناحیه‌ی چشم پوست نازکی دارد، به همین دلیل اولین چین و چروک‌ها در این قسمت ظاهر می‌شوند. ما بیشتر اوقات ندانسته بر روی این چین و چروک‌ها تأکید می‌کنیم و در نتیجه باعث می‌شویم پیرتر از سن واقعی مان به نظر برسیم. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد خط چشم سیاه و ضخیمی می‌کشید و باعث می‌شوید چشم‌ها کوچک و بی روح به نظر برسند.
سخنگوی دولت روسیه ضمن رد ادعاها درباره دست‌داشتن این کشور در انفجار سد کاخوفکا تأکید کرد که ارتش اوکراین به دلیل شکست‌های اخیر این خرابکاری را انجام داده است.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
به اعتقاد زارع‌پور، نگرانی مردم از قطعی اینترنت به دلیل اخبار نادرست برخی سایت‌های غیرمستند است. او با تأکید بر اینکه برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم، گفت: «وظیفه ما تأمین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم.»
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز دلیل تمدید قراردادش با این باشگاه را اعلام و و تاکید کرد هر زمانی که باشگاه او را نخواهد مثل دو دوست از هم جدا خواهند شد.
بیشتر از ۱۰ سال از ادغام وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن می‌گذرد و دراین مدت هر از چندگاهی صدای احیای دوباره نهاد «بازرگانی» شنیده می‌شود، اما در سال‌های اخیر به دلیل تلاطم‌های موجود در بازار بیشتر بر این موضوع تاکید می‌شود. در اواخر دولت قبل و از زمان بر سر کار آمدن دولت سیزدهم این موضوع به طور جدی دنبال می‌شود
جنبش مردمی عراق تأکید کرد که آمریکا قادر نیست عراق را از چین، روسیه و ایران دور نگه دارد و به همین دلیل از ایجاد بحران در بازار ارز به عنوان ابزاری برای فشار بر بغداد استفاده می‌کند.
ندا محمد ندیم، وزیر آموزش عالی در دولت طالبان، تاکید کرده است که این ممنوعیت برای جلوگیری از اختلاط دو جنس در دانشگاه‌ها و به این دلیل که به اعتقاد او برخی از موضوعات تدریس شده، اصول اسلامی را نقض می‌کنند، ضروری است.
سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای با تاکید بر بی اهمیت بودن اقدام دولت پاناما درباره کشتی های مرتبط با ایران اعلام کرد دلیل این اقدام فشارهای سیاسی دولت مستکبر آمریکاست.
«به نظر من درآمد‌های مالیاتی تا حدود زیادی تحقق پیدا خواهد کرد، اما شک ندارم که درآمد‌های نفتی و درآمد‌های حاصل از واگذاری اموال، آنطور که دولت پیش‌بینی کرده است، محقق نخواهد شد. به همین دلیل من تاکید دارم که بهتر است نمایندگان مجلس، یک سری هزینه‌های جاری دولت را کاهش دهند.»
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان دلیل سفر خود به لبنان گفت: ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است. قانون برنامه پس از پایان این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار بوده و این سند بالادستی است. به دولت تاکید می‌کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را و مجلس را در رسانه‌ها تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد، به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه، دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است، قانون برنامه بعد از اتمام این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار است و این سند بالادستی است، به دولت تاکید می کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را، و در رسانه ها مجلس را تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای، با اعلام خبر تجمع سکوت بیماران SMA به دلیل تأمین‌نشدن داروی ۴۰۰ بیمار مبتلا و پیگیری‌های متعدد برای تأمین داروی بیماران با وجود تأکید قطعی رئیس‌جمهور، تأکید می‌کند: «طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو قرار است تنها به ۲۵۰ بیمار دارو داده شود و تکلیف ۴۰۰ بیمار دیگر همچنان نامشخص است.»
ضرغامی گفت: به دلیل اینکه در اجرای راهبرد‌های نرم کمتر کار می‌کنیم، سختی کار بر دوش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی قرار می ‎گیرد. همه وزرا و اعضای هیات دولت بر اجرای راهبرد‌های نرم تأکید دارند.
این دانشجو با تاکید بر ضرورت عرخواهی دولت ادامه داد: «عذرخواهی کنید به خاطر جوانانی که به دلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی که شما ساختید ترک وطن کردند. عذرخواهی کنید برای همه کسب‌وکار‌های تعطیل شده و اعصاب خردشده جوانان از اینترنتی که شما ساخته‌اید. عذرخواهی کنید بابت دانشگاهی که به امنیتی‌ترین شکل ممکن خود در سال‌های گذشته تبدیل شده است.»
مدیرامور سهام شرکت مس در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال نقدینگی از استان‌ها به تهران جهت شفاف سازی اذهان عمومی تأکید کرد: این شرکت به دلیل ماهیت بورسی که دارد ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و انجام تکالیف قانونی خود در موعد مقرر است.
شاید تاکید بر عدم استفاده از بمب‌های اتمی توسط واحدهای سیاسی، به دلیل تلاش اندیشمندان رئالیست برای توجیه تجهیز دولت ها به این سلاح راهبردی باشد.
وزیر کشور تاکید کرد: تا این لحظه زوار ما امکان تشرف به عراق برای زیارت را ندارند و به همین دلیل مرزها از ناحیه دولت عراق بسته شده و خواهش ما این است که زوار به مرز مراجعه نکنند.
وزیر اقتصاد با اشاره به انحصاری که در صدور مجوزهای کسب و کار به دلیل برگزاری نامنظم آزمون‌های لازم به وجود آمده بود، تأکید کرد: بر اساس تصمیم هیات مقررات زدایی دستگاه‌هایی که صدور مجوز آنها با آزمون همراه است، ملزم شدند هر سه ماه یکبار آزمون لازم برای صدور مجوز را برگزار کنند.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن تشریح ضرورت های تشکیل وزارت بازرگانی، تاکید کرد که باید با ابزار صادرات، تحرک در تولید و اشتغال را سامان دهیم.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
ارزش سهام عدالت در حالی که بازار سرمایه سیر نزولی گرفته، به شدت کاهش یافته به طوری که ارزش این سهام به کمتر از ۱۰ میلیون تومان رسیده است.
ساعت رسمی کشور از سال آینده تغییر نمی کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ