خاندوزی در واکنش به سخنان حسن روحانی درباره پر بودن خزانه هنگام تحویل دولت، گفت: مستندات در این زمینه روشن است و نامه مردادماه آقای واعظی به آقای نوبخت در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که رسماً اذعان شده کاملاً خزانه به خواست دولت خالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره تداوم گرمای بی سابقه هوا و احتمال تعطیلی ادارات، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا سلامت مردم را به خطر می‌اندازد ممکن است باز هم تعطیلی رخ بدهد، اما امیدواریم نیازی به تعطیلی کشور وجود نداشته باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه‌های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است
درحالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
در حالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توضیح نامه دفتر ریاست جمهوری مبنی بر بررسی عادی شدن اینترنت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، گفت: این نامه در حال بررسی است.
احسان خاندوزی به حاشیه ایجاد شده پیرامون سوال یک خبرنگار واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه شیطنت کردند و عبارت اول را رسانه‌ای کردند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به راه‌حل‌های زیرساختی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد ثبات در قیمت ارز و اقتصاد ایران باشیم.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
«افزایش نرخ سود بانکی تا پایان امسال اجرایی می‌شود» این خبری بود که یک هفته قبل از زبان وزیر اقتصاد مطرح شد. حال امروز خبر افزایش نرخ سود سپرده به رقم ۲۵ درصد مطرح شد؛ خبری که دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و غیر دولتی نسبت به آن واکنش نشان داد.
بانک مرکزی ضمن رد همه شایعات درباره تغییر رئیس‌کل بانک مرکزی، اعلام کرد: رئیس‌کل بانک مرکزی نیز در مصاحبه مشترک رسانه‌ای اخیر خود که در حضور وزیر اقتصاد بود، این شایعات را تکذیب کرد.
اخیرا در گزارشی به موضوع مهمی به نام بنگاه داری بانک‌ها و تعلل این بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات به امر تولید پرداختیم. پس از این گزارش، وزیر اقتصاد روز گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به این مساله واکنش نشان داد و برای مدیران این بانک‌ها خط و نشان کشید. حال باید دید این وعده خاندوزی محقق می‌شود یا خیر؟
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده، اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توسعه کسب و کار‌های دیجیتال را یکی از راهبرد‌های اساسی خود می‌داند، گفت: با تصویب هیات وزیران «کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» در سطح دولت تشکیل شده که تمامی اختیارات رییس جمهور و هیات وزیران را برای برداشتن موانع سر راه کسب و کار‌های دیجیتال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ