اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
با عمیق شدن بحران ملک در چین شرکت عظیم املاک «اِوِرگراندِ» این کشور در آمریکا اعلام ورشکستگی کرده تا از محافظت‌های قانونی بهره‌مند شود. این اقدام درحالی انجام می‌شود که مشکلات در بازار املاک چین بر نگرانی درباره وضعیت اقتصاد چین افزوده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر مشخص شدند.
ترکیب تیم ملی فیتنس چلنج برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان مشخص شد.
اعلام دومین حریف تیم ملی فوتبال در فیفادی
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس ۲۷ مهرماه است و امکان اعتراض در پیش ثبت‌نام‌ها دیده شده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس عراب براقی برای پرسپولیس و مهدوی برای استقلال سوت خواهند زد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد یکی از اهداف تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها نجات آنها از خطر ورشکستگی بوده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه با حضور باشگاه سوشو در لیگ 2 این کشور مخالفت کرد. سوشو که از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فرانسوی است حالا چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نخواهد داشت.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که با جواد نکونام برای آینده، برنامه های بلند مدتی دارد.
وس براون جدیدترین بازیکنی است که دچار مشکلات اقتصادی شده و اعلام ورشکستگی کرده است.
شرکت «ویرجین اوربیت» اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که مدتی قبل تلاش ویرجین اوربیت برای بستن دو قرارداد سرمایه گذاری با شکست روبرو شد و بخش اعظم کارمندان خود را اخراج کرد.
دومین بانک آمریکایی ورشکسته شد و تعطیلی خود تا زمان نامعلوم را اعلام کرد.
یک نهاد دولتی سوئد در گزارشی اعلام کرد موج ورشکستگی‌ها در این کشور در نیمه دوم پارسال افزایش یافته و اقتصاد این سوئد وارد دوره رکود پایدار شده است.
اگر روحانیت با این ادبیات و رویکرد با منتقدان برخورد کرده باشد، طبیعی است که باید به وضعیت کنونی رسیده باشیم. هنگامی که در یک متن به نسبت کوتاه، بار‌ها از کلمات تحقیر و توهین‌آمیزی، چون ورشکسته سیاسی، همسو با دشمن و استکبار، هم‌پیمان با غرب، مقام‌پرست، اقلیت خودباخته و واگرا و تهی از اخلاق و انصاف و معلوم‌الحال! و کلمات مشابه دیگر استفاده کنند، آن هم نه علیه کفار و بیگانگان، بلکه علیه روحانیون دیگری که در همین حوزه درس خوانده‌اند؛ دیگر چه جای بحث و بررسی و گفتگو می‌ماند؟! این نحوه گفتار نسخه دیگری از همان حکم اعدام است البته به شکل ادبیات و گفتار.
دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی افزایش تعداد داروخانه‌ها، بالا رفتن شدید تورم، کمبود اقلام دارویی، افزایش مالیات، اجاره‌های سنگین واحد‌های تجاری، افزایش هزینه قبوض برق و... را از عوامل ورشکستگی داروخانه‌ها برشمرد و بیان کرد: زمانی که این موارد را کنار هم بگذارید، نتیجه‌اش فشار سنگین به داروخانه است و آن واحد را با مشکلات اقتصادی روبه‌رو می‌کند. علاوه بر این موضوعات، تعداد مراجعان هم کاهش یافته است.
رئیس مجلس سفلی روسیه با اشاره به وضعیت مالی بحرانی دولت اوکراین، اعلام کرد: کی یف بدون همراهی متحدان غربی خود قادر به تامین نیازهای مردم خود نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ