سازمان غذا و دارو با پیشنهاد شرکت‌های تولیدکننده دارو مبنی بر افزایش قیمت ۵ قلم دارو موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته اول مرداد بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: امسال نرخ گوجه فرنگی تحویلی به کارخانه‌های گوجه فرنگی بین ۵ تا ۵,۵۰۰ هزار تومان بوده و نسبت به سال گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
پایتخت سالانه حدود ۴ تا ۵ درصد حاشیه نشین دارد؛ افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است تا مستاجران چاره ای جز ترک کلانشهر تهران نداشته باشند.
امروز سکه نسبت به دیروز با افزایش قیمت جزئی همراه شد و به ۳۱ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رسید.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو نسبت به ۲۸ اسفند ۵ تا ۷ درصد افزایش یافته است، گفت: خودروی صفر در بازار به شدت کم است و اگر عرضه زیاد نشود قیمت‌ها بالاتر می رود.
۵ روز از انتشار خبر افزایش قیمت خودرو می گذرد اما با توجه به عدم اعلام جزئیات، نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولیدکنندگان که قرار است امسال ۱.۶ میلین خودرو تولید کنند در بلاتکلیفی به سر می برند.
قیمت سکه امامی امروز نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۳۱ میلیون تومان رسید.
قیمت ارز پس از رکوردشکنی به یکباره ۵ هزار تومان کاهش یافت و صرافان میدان فردوسی معتقدند قیمت های بالای ارز هیچ منطقی ندارد و کاملا هیجانی است.
عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.
درحالی‌که انتظار می‌رود رشد قیمت در سال۲۰۲۳ کاهش یابد، رشد اقتصادی در کنار افزایش نرخ‌های بهره نیز به‌شدت کاهش خواهد یافت. صندوق بین‌المللی پول تخمین زده است که اقتصاد جهانی در سال۲۰۲۳ تنها ۷/ ۲درصد رشد خواهد کرد؛ درحالی‌که در سال۲۰۲۲ این رقم ۲/ ۳درصد بود.
افزایش قیمت کالاهای اساسی و در راس آن غلات و نان در مصر موجب شد که تورم در مصر به بالاترین نرخ خود در پنج سال گذشته برسد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: دامداری در حال نابودی است، نهاده‌های دامی ۵ تا ۶ برابر گران شده اند و این موضوع دامداران را گرفتار کرده است.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
ندری اضافه کرد: به طور کلی طی در شش ماه گذشته متوسط تورم مواد خوراکی و کالا‌های اساسی مردم از تورم متوسط که شامل ۴۵۰ قلم کالا است، با افزایش بسیار بیشتری روبرو بوده که دلیل عمده آن نیز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است، بنابراین اگر دولت می‌خواهد به هر دلیلی پرداخت یارانه نقدی را ادامه بدهد باید قیمت‌ها را ثابت نگه دارد و اجازه افزایش قیمت دیگری را ندهد.
قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در عرض ۵ سال، ۱۰ برابر شد و از هر کیلوگرم ۱۳۰۰ تومان در سال ۹۷ به هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان (با احتساب یارانه کشت) در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ افزایش یافت.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید که قیمت گاز در اروپا تا پایان سال به ۵ هزار یورو افزایش خواهد یافت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به افزایش ۵ برابری درآمد نفتی ایران در سال ۱۴۰۱، گفت: واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به‌ روز گذشته ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.
در گزارش اخیر مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از ۲۰ درصدی ۱۷ قلم کالای اساسی اعلام شد که خردادماه امسال، قیمت روغن مایع افزایش ۲۳۳ درصدی و قیمت روغن جامد افزایش ۲۴۷ درصدی داشته و بهمن‌ماه پارسال، رییس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۵۰ الی ۶۰ درصدی مصرف برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت خبر داد.
Anthem یک موتورسیکلت الکتریکی سبک و بسیار مقرون به صرفه با قیمت ۷۸۰۰ دلار است که نقطه اوج تخصص غنی تیم تحقیقاتی Ryvid را نشان می‌دهد.
شناسایی ورود و خروج پول هوشمند، یکی از روش‌های دانش تابلو خوانی برای پیش‌بینی تغییر قیمت یک سهم است که در کنار سایر روش های تحلیل، می‌تواند برای کسب سود و یا جلوگیری از ضرر در بازار سرمایه مورد استفاده قرار گیرد. منظور از پول هوشمند یا اسمارت مانی، پولی است که در اختیار سهامداران عمده و بازیگران اصلی بازار قرار دارد.
انتشار خبر تعطیلی مدارس، آن هم در ساعتی که مدارس دایر هستند و دانش آموزان در کلاس‌های درس نشسته اند، اتفاق دور از انتظاری بود که به سرعت به نگرانی بسیاری از والدین دانش آموزان منجر شد و ایشان را به تکاپو وادار کرد؛ چه والدینی که ایاب و ذهاب فرزندانشان به مدرسه را عهده دار هستند، چه آن‌هایی که کارمند هستند و...
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ