رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو نسبت به ۲۸ اسفند ۵ تا ۷ درصد افزایش یافته است، گفت: خودروی صفر در بازار به شدت کم است و اگر عرضه زیاد نشود قیمت‌ها بالاتر می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، از تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد ارزیابی مدارس سراسر کشور بر اساس اهداف پنج‌گانه خواهیم بود.
محققان این تحقیق ۳۷۰ شرکت‌کننده بالای ۷۵ سال را به مدت سه سال مورد بررسی قرار داد. در آن زمان، ۷۸ نفر به بیماری آلزایمر مبتلا شده بودند که بیش از نیمی از آنان کمبود ویتامین B۱۲ یا فولات داشتند.
کمبود B ۱۲ یا فولات می‌تواند باعث افزایش سطح اسید آمینه هموسیستئین در بدن شود. هموسیستئین اثر نوروتوکسیک دارد و می‌تواند منجر به بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر شود.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
یزد- معاون حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرکز پایش استان یزد، بر ضرورت انجام پایش‌های میدانی و رفع چالش کمبود نیرو برای انجام این بازدیدها تاکید کرد.
یزد- ‌ تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه‌هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
به طور کلی، با افزایش سن افراد، مغز آنها کمتر کار می‌کند ولی داشتن سطوح کافی ویتامین B۱۲ می‌تواند به محافظت از مغز در برابر تخریب عملکردی آن کمک کند. همچنین معلوم شده که کمبود این ویتامین با کوچک شدن مغز و بیماری آلزایمز نیز ارتباط دارد.
ویتامین D به عنوان ماده مغذی شناخته می‌شود که به استحکام استخوان‌ها کمک می‌کند، اما بسیاری از این موضوع آگاهی ندارند که چگونه این ویتامین می‌تواند به بهبود خلق و خو و جلوگیری از التهاب کمک کند.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
دادستان تهران با اشاره به اسناد و مدارک این پرونده، تصریح کرد: در سال ۹۷ بازار داخلی به یکباره با کمبود مواد اولیه پتروشیمی رو به رو و قیمت طیف وسیعی از کالا‌ها از جمله خودرو، ظروف یکبار مصرف، بسته بندی کالا، وسایل آزمایشگاهی و پزشکی و مواد ساختمانی که خوراک اولیه شان مواد پتروشیمی بود افزایش یافت.
با تولید عبور مستقیم، کمبود رینگ آلومینیومی به عنوان یکی از گلوگاه های تولید شناسایی شد و افزایش ظرفیت تولید آن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تولید تامین کننده ایران خودرو ۵۰ درصد افزایش یافته است.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان حدود ۹.۲ میلیون نفر (تا به این لحظه) ثبت نام کرده اند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچنان از کمبود عرضه و تقاضای کاذب رنج می برد.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان حدود ۹.۲ میلیون نفر (تا به این لحظه) ثبت نام کرده اند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچنان از کمبود عرضه و تقاضای کاذب رنج می برد.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان حدود ۹.۲ میلیون نفر (تا به این لحظه) ثبت نام کرده اند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچنان از کمبود عرضه و تقاضای کاذب رنج می برد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: امروز، پر شدن انبارها و نوسازی و تقویت لجستیک و ناوگان امدادی زمینی و هوایی هلال‌احمر بزرگترین دغدغه این جمعیت است.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
مدیرعامل شرکت ساپکو گفت: برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه و با توجه به بحران کمبود قطعات الکترونیک، با همت جوانان نخبه ایرانی و همکاری شرکت ساپکو، وزارت صمت و یک شرکت دانش بنیان داخلی، داخلی سازی و تولید انبوه چیپ ست های الکترونیکی حوزه خودرو محقق شد.
همیشه کمبود منابع ارزی یکی از موانع واردات خودرو در کشور بود اما ظاهرا این مشکل این بار به همت بانک مرکزی حل شده است.
در جلسه ستاد مرکزی اربعین، در خصوص افزایش ترافیک مسیر ایلام تا مهران هشدارهای لازم اعلام و مشخص شد تاکنون حداقل دو ساعت حرکت در این مسیر افزایش یافته است.
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: الان ۵۰ هزار گواهی اسقاط موجود است بنابراین با ادعای کمبود گواهی اسقاط قصد دور زدن قانون ساماندهی صنعت خودرو را داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ