عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وضعیت فعلی واردات خودرو رضایت بخش نیست، توضیحاتی در مورد تاثیر افزایش دو برابری سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر قیمت نهایی محصول ارائه کرد.
انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در بیانیه‌ای اعلام‌کرد: شائبه افزایش ۲ تا ۳ برابری قیمت برخی محصولات لوازم خانگی داخلی نسبت به قیمت جهانی محصولات مشابه برندهای خارجی صحت ندارد.
راه و مسکن در هفته ای که گذشت برای مستاجران دلهره آور بود و در بخش راه و نیز بلیت هواپیما موجود نبود و این می تواند به معنای افزایش قیمت باشد.
گرگان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اجرای ناقص قوانین که منجر به افزایش چند برابری قیمت تمام شده مسکن شده است، گفت: باید نرخ قراردادهای قانون جهش تولید مسکن بازنگری شود.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای بالاتر چین برای سوخت پس از خروج از محدودیت‌های کرونایی که تحت الشعاع نگرانی‌ها نسبت به افزایش ذخایر نفت آمریکا قرار گرفت، تغییر چندانی نداشت.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از افزایش ۹ برابری قیمت یک بازیکن جدید استقلال در این فصل خبر داد.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
مربی دوومیدانی گفت: اگر می‌خواهیم مدال المپیک را تکرار کنیم باید بودجه ورزش نسبت به افزایش قیمت دلار، بیشتر شود.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که نرخ دلار ثابت و یورو ۳۲۰ تومان افزایش قیمت داشت.
شیب تند قیمت‌ها نه تنها قدرت خرید مردم را کاهش داده بلکه امید به زندگی را نیز تحت تاثیر شرایط موجود قرار داده و آینده هراسی را به شکلی پر رنگ عیان کرده است. در این بین مردم که کاری از دستشان بر نمی‌آید انگشت اتهام را به سوی نمایندگان خود در بهارستان نشانه رفته اند و مجلسی‌ها را متهم به اهمال کاری و ضعف در برابر دولت می‌کنند.
اگرچه اصل سرکوب قیمت با هدف حمایت از مصرف‌کننده و گردش چرخه‌ای صنعت اجرا می‌شود اما نه تنها منجر به افزایش ۵۵ برابری قیمت شیر خام شده بلکه سرانه مصرف خانوارها در همه دهک‌ها را کاهش داده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این دارو‌ها و... نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبود‌های دارو‌های اساسی را به‌سامان کند.
آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالا‌ها طی سال‌های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: دامداری در حال نابودی است، نهاده‌های دامی ۵ تا ۶ برابر گران شده اند و این موضوع دامداران را گرفتار کرده است.
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در چین که نگرانی‌ها نسبت به مصرف کمتر سوخت در بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و تنزل برآورد اوپک از میزان رشد تقاضای جهانی، کاهش پیدا کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس امروز/ رشد بازار سرمایه ادامه‌دار خواهد بود؟، تحلیل زاگرس امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | زاگرس صعودی می شود؟، اخبار مهم کدال چیست؟، اخباری که می تواند بر روند بورس تاثیر بگذارد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، دلیل توقف نماد سپرده چیست؟، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آژانس ملی مدیریت انرژی مولداوی اعلام کرد که از ابتدای ماه اکتبر قیمت گاز در این کشور ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت. از ابتدای
قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در عرض ۵ سال، ۱۰ برابر شد و از هر کیلوگرم ۱۳۰۰ تومان در سال ۹۷ به هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان (با احتساب یارانه کشت) در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ افزایش یافت.
افزایش ۴ برابری قیمت انرژی در آلمان، هزاران نانوایی آلمان را در معرض تعطیلی قرار داده و سفارشات آن‌ها را به حداقل رسانده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به افزایش ۵ برابری درآمد نفتی ایران در سال ۱۴۰۱، گفت: واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ