طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آسمان تهران فردا (۱۲ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۳ مرداد) صاف، تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
برای امروز تا روز شنبه روند افزایش تدریجی دما و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
در حالی که گزارشات هواشناسی حاکی از افزایش دما در تابستان است، مازیار غلامی گفت: برای هفته آینده از شنبه (۱۷ تیرماه) تقویت هوای گرم در تهران پیش‌بینی می‌شود. این افزایش دما در مناطق شمالی به ۴۰ تا ۴۲ درجه سانتیگراد و در نیمه جنوبی استان به ۴۲ تا ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: تا پایان امسال نیز با وارد مدار شدن ۴۰ حلقه چاه دیگر، ۶۰ هزار بشکه به تولید نفت از آزادگان افزوده خواهد شد.
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمندو بنزین پالایشگاه‌های کوچک به امارات و عراق صادر می‌شوند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اقلیم کشور ترکیه شامل مناطق خشک تا بسیار مرطوب و حدود ۴۰ درصد از مساحت ۷۸ میلیون هکتاری آن در مناطق نیمه خشک قرار گرفته است.
وزیرحمل ونقل سوریه با اعلام افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بنادر لاذقیه و طوطوس در سوریه از برنامه‌ریزی برای افزایش مبادلات و تردد دریایی ایران وسوریه تا۱۰میلیون تن کالا در سال خبرداد.
رییس شورای شهر تهران در تشریح افزایش نرخ کرایه‌ها در سال آینده گفت: فرمانداری این مجوز را به ما می‌دهد که ۴۷ تا ۴۸ درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه‌ها را افزایش دهیم؛ اما بنای ما این مسئله نیست.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش ۲۵ درصدی جرایم و ۴۰ درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری، معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
بر اساس اصل شصت و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «هر ده سال یک بار با در نظر گرفتن عوامل انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آن‌ها حداکثر تا بیست نفر می‌تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود» در حالی که از سال ۱۳۷۸ تاکنون، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و اضافه شدن ۲۰ نماینده صورت نگرفته است.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه حال پایتخت خوب نیست، گفت: مأموریت‌ها مربوط به مشکلات قلبی ـ تنفسی ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش قیمت دلار و رسیدن آن به سطح ۴۰ هزار تومان، آیا شاهد سکه ۲۰ میلیون تومانی نیز خواهیم بود، پاسخ داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در بازار ارز وجود دارد، به نظر بنده بانک مرکزی بازار را مدیریت خواهد کرد و به نظر نمی‌رسد تا شب عید دلار بخواهد ۴۰ هزار تومان شود، در چنین حالتی سکه نیز به نرخ ۲۰ میلیون تومان به اعتقاد بنده نخواهد رسید، از سویی در کوتاه مدت نیز بنظرم با توجه به وضعیتی که وجود دارد به نظر می‌رسد، قیمت سکه در همین محدوده‌های قیمتی حفظ خواهد شد
زبیدی با تأکید بر اینکه نفت و گاز ثروت کشور است ، گفت: هم‌اکنون با استفاده از فناوری‌های روزآمد،می‌توان به‌راحتی برداشت از میدان‌های نفت و گاز ایران را ۱۵ تا ۴۰ درصد افزایش داد.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علایم بیماری‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا، سرماخوردگی و کرونا مشترک است، اما تب بالا و ناگهانی، درد شدید عضلانی بدن و گلودرد علایم ابتلا به آنفلوآنزا است که فرد مبتلا باید بین ۵ تا ۷ روز استراحت کامل داشته باشد تا دور نقاهت را طی کند.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم روند افزایشی دمای هوا خبر داد و گفت: دما در برخی شهرستان های شمالی و جنوبی استان اردبیل به ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ