دومین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
گفته می‌شود نقش زنان در دربار شاه یکی این بود که مجالس روضه‌خوانی ترتیب دهند و دیگر برگزاری برخی مجالس بزم بود که شاه مسئولیتش را بر عهدۀ آنان گذاشته بود.
روضه‌خوانی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.
دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
علائم بارز سرطان روده درد شکم، خونریزی مقعدی، اسهال و کم خونی فقر آهن است. به گفته محققان آگاهی از این علائم می‌تواند منجر به تشخیص زودتر برای افراد زیر ۵۰ سال شود.
مصرف آلوئه‌ورا در افراد دارای بیماری‌های التهابی روده، کودکان کمتر از ۱۲ سال، زنان باردار و شیرده، آپاندیسیت، روده تحریک‌پذیر، قاعدگی و خون‌ریزی، مشکلات کلیوی، یبوست مزمن، بواسیر ملتهب، پروستاتیت، سیستیت، اسهال خونی، زخم جراحی، تیروئید پرکار و افراد دیابتی ممنوعیت دارد.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
ابطحی نوشت: اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
تصویری از بیلبورد گزارش «کشف حجاب و روزه خواری» در شیراز میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.
در کنار حرکت‌های اقتصادی نباید از حرکت‌های فرهنگی و دینی غافل بود و لازم است دولتمردان و مسؤولان در خصوص فحشای علنی، بی‌بندوباری علتی و روزه خواری علنی، به شکل عاقلانه و به گونه‌ای که به اغتشاش منجر نشود، چاره‌اندیشی کنند.
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، دو روز پیش گفت که در تابستان یک مهاجم نوک جدید جذب خواهند کرد و در همین رابطه رسانه های برزیلی از پیشرفت مذاکرات بارسلونا با ویکتور روکه خبر داده اند.
اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با روضه ‌خوانی محمدرضا طاهری برگزار شد.
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
شیگلوز یا اسهال خونی باسیلی، از بیماری‌های باکتریایی روده و نوعی کولیت التهابی عفونی است که به وسیله یکی از انواع شیگلا و از جمله شیگلاسونئی ایجاد می‌شود. تمام زیرگونه‌های شیگلا، از عوامل اصلی بروز اسهال‌های حاد خونی هستند و در حالی که آلودگی آب یا غذا باعث بروز این نوع از مسمومیت باکتریایی می‌شود، راه مسمومیت با این باکتری، خوردن آب یا غذای آلوده و ورود باکتری به دستگاه گوارش است که از طریق تهاجم به سلول‌های پوششی روده بزرگ و انتهای روده باریک سبب زخم مخاطی خونریزی‌دهنده همراه با ترشحات التهابی می‌شوند.
در تکیه‌های عزاداری، زنان ناصرالدین شاه جایگاه مخصوصی داشتند. مراسم تعزیه زمان ظهر آغاز و زمان غروب آفتاب تمام می‌شد و شاه با زنانش تا آخر مراسم تکیه را ترک نمی‌کردند. آن‌ها می‌توانستند هر زمان که مایل باشند در محرم برای روضه‌خوانی و دیدن تعزیه به تکیة دولت بروند بدون اینکه کسی آن‌ها را ببیند.
محمد اشرفی اصفهانی، رئیس سابق هیأت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری: ارزش‌های الهی، مقدسات اسلام و قرآن، نماز، روزه، خمس، حج و جهاد و مبارزه با رانت خواری، دروغگویی و اختلاس از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است؛ نه اینکه بند کنیم به خانمی که مثلا چهار تار موی او از مقنعه در آمده است.
روضه‌خوانی حاج مهدی رسولی در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روضه‌خوانی آقای حاج مهدی رسولی در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم کامل روضه‌خوانی آقای سیدرضا نریمانی در اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ