دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۹ بهمن ماه را بخوانید.
روضه‌خوانی حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.
مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر گفت: در مراسم بزرگ روضه باید در صورت امکان را خروج اضطراری تعبیه شود تا در صورت بروز حادثه تخلیه افراد به موقع و ایمن اتفاق بیفتد.
همزمان با نخستین روز محرم، «روضه خانگی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)» در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس ثبت شد.
امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضرت (ع) از ما نوکری می‌خواهد نه کارمندی؛ بنابراین اینکه منبری بر منبر برود، روضه بخواند و بعد از این برای پاکت بعد مجلس مجادله کند، این نوکری نیست کارمندی است.
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از کاهش شدید ذخایر سلاح‌های آمریکایی موجود در اراضی اشغالی و نگرانی تل‌آویو نسبت به این مسأله خبر دادند.
ابطحی نوشت: اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
سرطان روده بزرگ جزو ۱۰ سرطان شایع در کشورمان است. نشانه‌های بروز سرطان روده‌ بزرگ شامل تغییر در عادت اجابت مزاج و بروز اسهال یا یبوست،وجود خون در مدفوع،یرقان و زردی و ضعف و خستگی دایمی است.
اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با روضه ‌خوانی محمدرضا طاهری برگزار شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
حمید علیمی از تعطیلی روضه هایش در اصفهان و قم به دلیل مشکلات امنیتی خبر داد.
حمید علیمی از تعطیلی روضه هایش در اصفهان و قم به دلیل مشکلات امنیتی خبر داد.
حمید علیمی از تعطیلی روضه هایش در اصفهان و قم به دلیل مشکلات امنیتی خبر داد.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.
دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی از طرح «تدوین رویه عملیاتی استاندارد از پیش تعیین‌شده (SOP) برای نظارت اخلاقی بر طرح‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی» خبر داد.
اجتماع عزاداران حسینی (روضه در صحرا) همزمان با تاسوعا و عاشورای امام حسین (ع) در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.
دومین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ