مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم نسبت به اظهارات اخیر محمد جواد ظریف واکنش نشان داد.
یکی از نمایندگان مخالف فاطمی امین وزیر اسبق صمت که به زدوبند برای آزادی یک زندانی متهم شده بود در این‌باره توضیح داد.
آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
نماینده مجلس نوشت: هزاربار هم از ما بپرسند باز هم به هر راهکاری که انحصار تولید را بشکند رای مثبت می دهیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه برخی جزئیات منتشر شده تحت عنوان توافقات ایران و چین توسط یک نماینده مجلس را غیر دقیق و نادرست خواند.
نماینده مردم خلخال در مجلس خطاب به محقق داماد گفت: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می کنید. نمایندگان اجازه نمی دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود.
حسینی مدعی شد که بعضا برخی از ائمه جمعه در شهرستان‌ها دخالت‌هایی غیرسازنده و غیرکارشناسی در مسائل داشته که نه تنها به حل مشکل کمک نمی‌کنند بلکه بر مشکلات می‌افزاید.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: روشی که برخی ها با نوشتن شعارهایی به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی بر دیوار سفارت انگلیس پیش گرفته اند به نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس است.
یک نماینده مجلس می‌گوید: مسئولانی که از پلتفرم‌های فیلتر شده استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را توجیه کنند؟
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد.
یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
نماینده مردم بوکان گفت: محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.
نباید برخورد‌ها هیجانی و احساسی باشد و فرصت را به فرصت طلبان داد.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با انتقاد از اظهارات رئیس‌جمهور سابق گفت: در زمان دولت روحانی عملا طرح‌های عمرانی تعطیل بود و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود، گفت: از نظر قانونی، شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند؛ البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
واشنگتن تسهیل محدودیتهایی که برای شرکت آمریکایی شورون در خصوص همکاری نفتی در کشور تحت تحریم ونزوئلا تعیین کرده بود را آغاز کرد.
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ