مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابراهیم رضایی نماینده مجلس در توییتر نوشت: فقط در ایران سلبریتی بی‌سواد و مجری تلویزیون دولتی در مورد همه چیز نظر می‌دهد و اجازه دارد هر موضعی بگیرد.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
داستان گرفتن خودرو ظاهرا تنها دامن مجلس و دولت را نگرفته است همچنان که روز گذشته مجتبی توانگر، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به اقدام صداوسیما در تماس با نمایندگان مجلس برای سوال در مورد اینکه آیا خودروی رانتی دریافت کرده‌اند یا نه، نوشت: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به‌جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟»
انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر توسط یکی از نمایندگان مجلس، با واکنش فعالان فضای مجازی مواجه شد و آنها این انتقادات را به طرح شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند.
نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعت ۵:۳۲ بامداد، توئیتی هشدارآمیز منتشر کرد
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ایران پاسخ داد.
حسین دهباشی فعال رسانه ای به توییت نماینده اصفهان در مجلس درباره تنگه هرمز واکنش نشان داد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ناکامی در انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و لغو چندین ساعته پرواز ها را به عنوان جدیدترین ناکامی های بایدن برشمرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عده‌ای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده می‌کنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر می‌شود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند، اما برای مسئولان باز است و توییت می‌زنند.
نماینده تهران در مجلس دهم گفت: یکشنبه شب بود که ابتدا از طریق فضای توییتر متوجه شدم خبرگزاری‌های اصولگرا درباره احضار من به قوه قضاییه صحبت می‌کنند. صبح پی‌دی‌اف ابلاغیه را باز کردم و متوجه شدم در آن نوشته شده برای «دفاع از اتهام انتسابی» یعنی اساسا تفهیم اتهامی صورت نگرفته بود که مشخص شود برای چه جرمی من احضار شده‌ام.
نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند
نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در توئیتی به انتقاد از آمریکا پرداخت. برخی رسانه‌ها این توئیت را در مخالفت با توافق هسته ای ارزیابی کرده‌اند.
روز یکشنبه در مجمع نمایندگان استان تهران موضوع را بررسی و به قصور و تقصیرهای احتمالی در این حادثه رسیدگی خواهیم کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ