گفته می‌شود نقش زنان در دربار شاه یکی این بود که مجالس روضه‌خوانی ترتیب دهند و دیگر برگزاری برخی مجالس بزم بود که شاه مسئولیتش را بر عهدۀ آنان گذاشته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی از چهره جدید حسین فریدون، برادر حسن روحانی که محکومیت زندان دارد با مو وریش بلند در فضای مجازی پر بادید شد. به گفته سخنگوی قوه قضائیه «حسین فریدون، اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.»
عکسی از از طواف حجاج اهل ترکیه در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. مردان ترکیه‌ای در این تصویر با حلقه زدن به دور زنان مشغول طواف خانه خدا بوده و در واقع به نوعی از آن‌ها محافظت می‌کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی به این تصویر واکنش‌های متفاوتی داشتند، از مثبت ارزیابی کردن این عمل تا نقد آن به شکل‌های مختلف.
تصویری از رسول جعفریان، احمد مسجد جامعی و محمد جواد آذری جهرمی در منا ساعات پایانی مناسک حج منتشر شد.
جماران عکسی دیده نشده از شهید بهشتی با پوششی متفاوت را منتشر کرد.
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
تصویری متفاوت از ناصر نقویان و محمد علی ابطحی، دو روحانی مشهور را مشاهده کنید.
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی پور را شکست داد و قهرمان شد.
کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان یکی از ستاره‌های فاینورد امشب تقابلی ویژه با شاگردان مورینیو پیش‌رو خواهد داشت.
برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه رمضان نوشتند، کم نیستند افراد بی‌حجاب یا کم حجابی که نماز و روزه می‌گیرند و احیا را برگزار می‌کنند. حجاب را ابزاری برای سرکوب نکنید؛ مردم را بیشتر از دین فراری ندهید.
فیلم «بانک زده ها» یکی از آخرین فیلمهای انصاریان پیش از زمان فوتش بوده که در آن گریمی عجیب و خاص دارد.
کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال 2015 منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.
معمولا عکس‌های خیلی قدیمی از سر پل تجریش، به صورت سیاه و سفید هستند و کیفیت پایینی دارند. اما در اینجا برای اولین بار تصویری رنگی و با کیفیت از این منطقه را می‌بینید که اتفاقا بسیار هم قدیمی است.
عکسی متفاوت از تظاهرات روزهای انقلاب ۵۷ که در ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.
نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
توماس مولر، مهاجم باتجربه تیم ملی آلمان، متنی متفاوت در صفحه رسمی خود منتشر کرده است.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
یحیی که همیشه با کلاه کپ در تمرین حضور می‌یافت، از زمان تراشیدن موها، این کلاه را کنار گذاشته و مدل جدید موهایش به این شکل در کانون توجهات قرار گرفته است.
عکسی متفاوت از علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری در راهپیمایی اربعین منتشر شده است.
شب گذشته تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان با حال و هوای متفاوتی برگزار شد.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ