تصویری از بیلبورد گزارش «کشف حجاب و روزه خواری» در شیراز میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار بنرهای دعوت از هواداران در معابر شهری در صدد است تا در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف نساجی برود.
بیلبورد جالب مرسدس AMG، به رودستر جذاب SL تعلق دارد. این بیلبورد در واقع بخشی از کمپین Step into the Spotlight محسوب می‌شود و ساختار آن از LED است. در این بیلبورد نسخه‌ای دیجیتال از مرسدس SL در اندازه واقعی و در طرح‌های مختلف به عابرین نمایش داده می‌شود.
در روزهای اخیر یک بیلبورد تبلیغاتی عجیب با مضمون «بهشت زیر پای مادران است نه کارمندان!» در آرامستان دارالسلام گلابچی کاشان نصب شد.
تصویری از یک بیلبورد شهری در تهران منتشر شده که روی آن نوشته: «ماموریت ویژه ۱۱ نهاد برای حذف دور دور از اندرزگو!»
بر اثر سقوط بیلبورد بر روی خودروهای در حال تردد بر روی پل اکتبر در مرکز قاهره، در پی وزش باد شدید و توفان شن ۱ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
جدیدا عکس‌هایی از طرح جدید شهرداری برای تشویق به فرزندآوری دیده می‌شود. این بیلبورد را هم ببینید.
خود را آماده کنند که اگر فردا و پس‌فردایی، گفتار‌هایی از این نویسندگان و شعرا نظیر ویکتورهوگو یا تولستوی، با مستندات قطعی روانه کوچه و بازار شد و با جملات قصار فعلیشان در تضاد و تعارض بود، پاسخی درخور برای آن موقعیت نیز داشته‌باشند.
گفته می‌شود برخی آسیب‌دیدگان از شهرداری شکایت هم کرده‌اند. رسانه‌ها به نقل از پیام درافشان، وکیل دادگستری که وکالت پنج تن از این آسیب‌دیدگان را برعهده دارد، نوشتند: مسئولین مربوطه شهرداری درخصوص این بیلبورد توهین‌آمیز و خلاف واقع باید پاسخگو باشند و در مورد طرح و نصب چنین ادعا‌هایی مسئولیت کیفری دارند.
نگاه‌های خیره به بیلبورد 1402 بهمن موتور
در ایران، آخرین جمعه ماه رمضان به نام «روز قدس» نامگذاری شده و مقام‌های دولتی در تظاهرات در تهران و شهر‌های مختلف سخنرانی می‌کنند.
گوگوش با انتشار یک استوری اینستاگرامی به انتقاد‌ها پاسخ داده و اعلام کرد که این بیلبورد تبلیغاتی به او ارتباطی ندارد و از همه ابزار‌های قانونی برای شفاف سازی و پاسخگو کردن عاملان این اقدام غیراخلاقی استفاده خواهد کرد.
محمد علی ابطحی بلیبورد یک سریال تلویزیون را در توئیتی منتشر کرد.
ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
بیلبورد‌هایی در سطح شهر با عنوان «وعده؛ وفا» با محوریت وعده‌ها و شعار‌های محقق شده دولت خبرساز شده است. در واقع این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که ظاهرا در آن اپل را به خاطر نداشتن یک آیفون تاشو مسخره می‌کند.
بیلبوردهایی با مضمون «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود» در اطراف سفارت انگلستان نصب شده که اقدامات جنایت‌کارانه این کشور را در دو دهه اخیر روایت می‌کند
تصاویری از بیلبورد‌های معنادار در سطح شهر تهران در فضای مجازی پربازدید شده است. در این بیلبورد خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: من هر حرف حقی را بدون ترس می‌گویم، چون از کسی چیزی نمی‌خواهم!
به جای تکرار شماره 5 و یا شماره 6 حتما شمار‌ه‌های دیگری در این طرح بوده است و بعدا دستور رسیده که این شماره‌ها باید عوض شود و طراح هم از سر لج چنین کاری کرده است!
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ