فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا ستون‌های بزرگ و با عظمت انقلاب و تکیه‌گاه انسان‌ها هستند، گفت: شهدای ما در فتنه اخیر در عین اقتدار نظام، مظلومانه به شهادت رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر شهیدان، محمد جهانگیری و غلام‌عباس عباسی، که در حمله تروریستی غروب ۲۲ مرداد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به شهادت رسیدند، صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد در شیراز تشییع شد.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کردکه تعداد فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند از آمار مشابه کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: شهدای والامقام جزو مقربان درگاه الهی هستند که عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورده اند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای عرصه مقاومت، رسانه‌های همراه آنها و به ویژه شهدای عالیقدر رسانه بودند که توانستند به درستی جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای انقلاب اسلامی به عنوان الگو به نسل جدید معرفی شوند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شهدای عزیز در کشور نبودند باغی در اروپا وجود نداشت.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید دوست محمدی و براتی در حالی به میدان رفتند که می‌دانستند به شهادت می‌رسند، از این جهت شهدای مدافع امنیت اسوه‌های شجاعت و ایثار هستند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه شهدای وقایع اخیر، قربانیان تروریسم رسانه‌ای هستند، گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند ولی وقتی ناامید می‌شوند.
اهواز - تعداد شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه با فوت دو مجروح دیگر به هفت شهید افزایش یافت.
ایذه - تعداد شهدای حمله تروریستی در شهرستان ایذه افزایش یافت و حال مجروحان وخیم گزارش شده‌است.
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
جمعی از خانواده ‌ها و فرزندان شهدای گرانقدر کشور در خصوص فتنه مهر ۱۴۰۱ بیانیه ای صادر کردند.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی مشهد پیکر مطهر شهدای شاهچراغ وارد حرم مطهر رضوی شدند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: شهدای شاهچراغ در ظلمات فتنه مشعل فروزان و شاهِ چراغی برای هدایت مردمان این زمان شدند.
وزارت بهداشت فلسطین در گزارشی اعلام کرد که دست کم سه فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نابلس به شهادت رسیدند.
وزیر کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب در مقابل تمام توطئه‌های استکبار، کفر و مزدوران دفاع کردند.
حزب موتلفه اسلامی با محکوم کردن «فتنه اخیر در کشور و سایر توطئه‌ها» و همچنین قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم و آرزوی علو درجات برای شهدا و جان باختگان این حوادث، ۱۰ انتظار عملی از مسئولان کشور را ارائه کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام به هیچ وجه در فضای عمومی تهران دفن نمی‌شوند مگر آنکه شهرداری تهران تأیید کند.
تهران- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سران فتنه با زیر سوال بردن شهدا نزد مردم منفورتر از قبل شده اند.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قول می‌دهیم در برابر فتنه گران بایستیم و از آرمان‌های بلندشان دفاع کنیم و نگذاریم پا روی خون شهدا بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ