وزیر کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب در مقابل تمام توطئه‌های استکبار، کفر و مزدوران دفاع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم تشییع دو شهید نیروی انتظامی در شهرستان ایذه با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
اهواز - مراسم وداع با پیکر دو شهید امنیت نیروی انتظامی شهرستان ایذه، امروز در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان واقع در اهواز برگزار شد.
پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریسیتی به شهادت رسیدند اما کسانی که روزهای اخیر دایعه‌دار حمایت از مظلومان بوده‌اند، جان باختن مظلومانه این جوانان را نادیده گرفتند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از ورود به فرودگاه بغداد با حضور در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به مقام رفیع شهدای مقاومت ادای احترام کرد.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) جمعی از اعضای دولت و استانداران با حضور در منازل شهدای اخیر امنیت با خانواده آنان دیدار و سلام رئیس جمهور را به خانواده ایشان ابلاغ کردند.
به دستور رئیس جمهور به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)۶۹ دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.
رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «امیر کمندی» در شهرستان بهارستان گفت: ظلمی که به شهدای امنیت شده است زشتی، سیاهی و تاریکی دشمنان اسلام و انقلاب را نشان می‌دهد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید دوست محمدی و براتی در حالی به میدان رفتند که می‌دانستند به شهادت می‌رسند، از این جهت شهدای مدافع امنیت اسوه‌های شجاعت و ایثار هستند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از جمعی از خانواده‌های شهدای امنیت تقدیر به عمل آمد.
تشییع شهدای تروریستی اصفهان با حضور گسترده مردم ولایتمدار اصفهان برگزار شد.
پیکر یکی از شهدای مدافع امنیت روز گذشته بوکان، امروز در ارومیه تشییع می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، از تشکیل پرونده قضائی برای حمله کنندگان به جمعی از مدافعان امنیت در مشهد خبر داد و گفت: هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شد.
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: مادر شهید مدافع امنیت به من گفت محکم بایستید و به مردم خدمت کنید، من یک فرزندم شهید شده، اما پنج فرزند دیگر دارم که تقدیم راه خدا میکنم
رئیس جمهور پیام حضور مردم در خیابان‌های شیراز و دیگر شهرهای کشور را علاوه بر محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، مقابله قاطع با تروریست‌ها و تأمین و تضمین امنیت کشور دانست.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقایانی که در برخی از مسائل صریح موضع گرفتند، چرا برای شهادت آرتین، آرشام، راستین و شهید آرمان علی‌وردی که آن طور شکنجه شد، سکوت کرده‌اند؟
رئیس‌جمهور کشورمان امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت.
تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت در نماهنگی با عنوان «برای امنیت ملت» برای نخستین بار منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی فرمودند: [این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند.
تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت در نماهنگی با عنوان «برای امنیت ملت» برای نخستین بار منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی فرمودند: [این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از بررسی پرونده شهدای امنیت در این بنیاد خبر داد.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ