وزیر میراث فرهنگی گفت: شهدای شاهچراغ در ظلمات فتنه مشعل فروزان و شاهِ چراغی برای هدایت مردمان این زمان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
زاهدان- تعداد شهدای حادثه تروریستی واحد گشتی در مسیر خاش - تفتان به چهار نفر افزایش یافت.
سراوان- با شهادت یک مجروح حادثه مرز سراوان، تعداد شهدای این واقعه به ۶ نفر افزایش پیدا کرد.
سراوان- با شهادت یک مجروح حادثه مرز سراوان، تعداد شهدای این واقعه به ۶ نفر افزایش پیدا کرد.
خبر تلخی در بهار سال ۸۷ واقعه تروریستی شیراز رخ داد؛ پس از این حادثه میلاد عرفان پور از شعرای کشورمان شعری در وصف این شهدا سرود که مورد توجه رهبری قرار گرفت.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی ، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اهواز - اسامی پنج شهید حادثه تروریستی شامگاه امروز چهارشنبه در شهرستان ایذه اعلام شد.
ایذه - تعداد شهدای حمله تروریستی در شهرستان ایذه افزایش یافت و حال مجروحان وخیم گزارش شده‌است.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند. علی اصغر لری گویینی نیز یکی از شهدای دانش آموز این حادثه است که پدر و برادر سه ساله او نیز در این حادثه مجروح شدند.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مشهد ـ مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم مشهدالرضا (ع) برگزار شد.
فیلمی از سخنان سردار سلامی خطاب به برخی از جوانان فریب خورده را در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) شیراز را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور کشورمان امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
با انتقال پیکر‌های این شهدا به اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، تیم مدیریت بحران استان تشکیل و کار شناسایی و تعیین هویت و علت فوت این عزیزان آغاز و در ساعت چهار صبح روز پنجشنبه پنجم آبان به اتمام رسید.
شیراز- معاون اول رئیس جمهور به پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته حرم مطهر شاهچراغ ادای احترام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ