فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: شهدای والامقام جزو مقربان درگاه الهی هستند که عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی با حضور در منزل شهدای مدافع حرم، حسین معز غلامی و مهدی ذاکر حسینی با خانواده این شهدای والا مقام دیدار کرد.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای عرصه مقاومت، رسانه‌های همراه آنها و به ویژه شهدای عالیقدر رسانه بودند که توانستند به درستی جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای انقلاب اسلامی به عنوان الگو به نسل جدید معرفی شوند.
همزمان با سومین سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این سانحه، فردا(یکشنبه) محل سقوط هواپیمای اوکراینی در شهریار توسط بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلباران می‌شود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شهدای عزیز در کشور نبودند باغی در اروپا وجود نداشت.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور بیش از ۶۰۰ نفر نیروی کارگری در بدرقه ۲۰۰ شهید والامقام خبر داد.
بسیجی طرح امنیت «ناصر شهرکی» که در تاریخ سوم مردادماه سال جاری در منطقه صفر مرزی سراوان مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید والامقام فردا دوشنبه ۵ دی ساعت ۱۴ عصر در گلزار شهدای جزینک شهرستان زابل تشییع خواهد شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا ستون‌های بزرگ و با عظمت انقلاب و تکیه‌گاه انسان‌ها هستند، گفت: شهدای ما در فتنه اخیر در عین اقتدار نظام، مظلومانه به شهادت رسیدند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید دوست محمدی و براتی در حالی به میدان رفتند که می‌دانستند به شهادت می‌رسند، از این جهت شهدای مدافع امنیت اسوه‌های شجاعت و ایثار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خمسه نژاد و کریمی با همسر و مادر این شهدای والامقام دیدار کرد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه شهدای وقایع اخیر، قربانیان تروریسم رسانه‌ای هستند، گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند ولی وقتی ناامید می‌شوند.
فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مردم شهید پرور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومان شفای عاجل و کامل مسئلت دارد.
اهواز - تعداد شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه با فوت دو مجروح دیگر به هفت شهید افزایش یافت.
ایذه - تعداد شهدای حمله تروریستی در شهرستان ایذه افزایش یافت و حال مجروحان وخیم گزارش شده‌است.
نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی، از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی مشهد پیکر مطهر شهدای شاهچراغ وارد حرم مطهر رضوی شدند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: شهدای شاهچراغ در ظلمات فتنه مشعل فروزان و شاهِ چراغی برای هدایت مردمان این زمان شدند.
وزارت بهداشت فلسطین در گزارشی اعلام کرد که دست کم سه فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نابلس به شهادت رسیدند.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در پانزدهمین جلسه خود نامگذاری ۱۵ معبر شهری به نام شهدای والامقام و مفاخر را به تصویب رساند.
وزیر کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب در مقابل تمام توطئه‌های استکبار، کفر و مزدوران دفاع کردند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام به هیچ وجه در فضای عمومی تهران دفن نمی‌شوند مگر آنکه شهرداری تهران تأیید کند.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ