حزب موتلفه اسلامی با محکوم کردن «فتنه اخیر در کشور و سایر توطئه‌ها» و همچنین قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم و آرزوی علو درجات برای شهدا و جان باختگان این حوادث، ۱۰ انتظار عملی از مسئولان کشور را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جزئیات شهادت یکی از نیروهای خود را در جریان حمله صورت گرفته در منطقه «الکحاله» اعلام کرد.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
مقامات جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشست مشترک امروز خود با حمایت قاطع از عملیات مبارزان فلسطینی در جنین علیه صهیونیست‌ها، تحرکات مرزی تنش‌آفرین این رژیم در جنوب لبنان را بررسی کردند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به تحولات اردوگاه جنین واکنش نشان داد و ضمن محکومیت سکوت جامعه جهانی به تمجید از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی پرداخت.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به پاره کردن و سوزاندن قرآن در سوئد واکنش نشان داد و دولت سوئد را شریک این جنایت دانست.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بیانیه دفتر لاریجانی نفی احتمال ائتلاف او با روحانی و استفاده اصلاح طلبان از آن را مطرح می کند و نشان می دهد، او همچنان از انتخابات 1400 ناراضی است.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس و راهپیمایی تاریخی آن بیانیه ای صادر کرد.
حزب ندای ایرانیان در بیانیه ای تاکید کرد: تحریم‌های آمریکا تأثیر غیرقابل‌انکاری بر رشد تورم و بحران‌های اقتصادی کشور داشته است.
دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه به نظر من بیانیه میرحسین موسوی عبور از این قانون اساسی است، گفت: اخیرا در حزب مردم سالاری ۳۰ مورد ایراد قانون اساسی برای اصلاح مطرح کرده‌ایم.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از اقدام اتحادیه آفریقا مبنی بر اخراج هیئت رژیم صهیونیستی از نشست اخیر این اتحادیه در کشور اتیوپی تمجید کرد.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.
جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی روز دوشنبه در پیشاور پاکستان را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام موهن سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مدعی شد که یک پهپاد متعلق به حزب الله لبنان را در نقاط مرزی سرنگون کرده است.
یک عضو حزب موتلفه اسلامی بیانیه ضدایرانی چین و کشورهای عربی را غیردوستانه، غیرمنصفانه و خلاف انتظار برشمرد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای درباره عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی، از این عملیات تمجید کرد.
رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای شکست حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان این کشور را پذیرفت و پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای را تبریک گفت.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تمجید از شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط، او را نماد قدرت و صلابت ملت فلسطین و نشانه زوال رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.
حزب الله لبنان در دومین سالروز انفجار بندر بیروت بیانیه ای صادر، و بر ضرورت تحقیق عادلانه و شفاف درباره این فاجعه تاکید کرد.
طی روزهای گذشته اطلاعیه‌‌‌های متعددی درخصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده که در ادامه جزییات این افزایش سرمایه ها را می‌خوانید.
حزب اتحاد ملت پیرامون مذاکرات و فرجام پرونده هسته‌ای ایران در بیانیه ای تاکید کرده است که تداوم وضعیت فعلی و گذشت زمان به نفع ایران نیست و تاخیر در احیای برجام رنج روزافزون مردم ایران را به دنبال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ