مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید دوست محمدی و براتی در حالی به میدان رفتند که می‌دانستند به شهادت می‌رسند، از این جهت شهدای مدافع امنیت اسوه‌های شجاعت و ایثار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم تشییع دو شهید نیروی انتظامی در شهرستان ایذه با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
اهواز - مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» از شهدای مدافع امنیت شهرستان ایذه در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش شهدای اغتشاشات اخیر را در دو بخش شهدای مدافع امنیت و مردمی اقدامات تروریستی در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ منتشر کرد.
همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران با عنوان «یاران سلیمانی» جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ با حضور سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از خانواده های شهدا در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «امیر کمندی» در شهرستان بهارستان گفت: ظلمی که به شهدای امنیت شده است زشتی، سیاهی و تاریکی دشمنان اسلام و انقلاب را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور همزمان با شب یلدا به دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت رفت.
اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران به جهت اینکه در سازمان ملل برای حذف کرسی زنان در سازمان ملل تصمیم گیری می‌شود. این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» در حسینیه شهدا گلزار شهدای کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
تشییع شهدای تروریستی اصفهان با حضور گسترده مردم ولایتمدار اصفهان برگزار شد.
پیکر یکی از شهدای مدافع امنیت روز گذشته بوکان، امروز در ارومیه تشییع می‌شود.
پیکر یکی از شهدای مدافع امنیت روز گذشته بوکان، امروز در ارومیه تشییع می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: مادر شهید مدافع امنیت به من گفت محکم بایستید و به مردم خدمت کنید، من یک فرزندم شهید شده، اما پنج فرزند دیگر دارم که تقدیم راه خدا میکنم
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.
اسماعیل کوثری‌ در مراسم ۳۴۰اُمین شب خاطره ویژه شهدای مدافع امنیت گفت که سردار حسن طهرانی مقدم مشغول تست [نوعی از موشک] قاره‌پیما بود که به شهادت رسید.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار «علی نظری»جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان برگزار شد، پیکر پاک این شهید راه امنیت بر روی دستان قدرشناس مردم شهیدپرور در گلزار شهدای بهشت هاجر و در کنار شهدای دفاع مقدس آرمید.شهیدنظری از شهدای مدافع امنیت است که روز چهارم آبان ماه توسط اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.
پیکر شهیدان فرید الدین معصومی از شهدای حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز و همچنین مدافع امنیت پاسدار امیر کمندی تشییع شد.
مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع امنیت، ساعت ۱۶ فردا؛ پنجشنبه ۱۴ مهرماه در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت استان کردستان امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان این استان برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از بررسی پرونده شهدای امنیت در این بنیاد خبر داد.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هجدهم مرداد به نام شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، پاسداران حریم اسلام هستند که در مظلومیت، جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ