جمعی از خانواده ‌ها و فرزندان شهدای گرانقدر کشور در خصوص فتنه مهر ۱۴۰۱ بیانیه ای صادر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین تجدید میثاق رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، کارمندان، کارکنان و محیط‌بانان این سازمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجلیل از محیط‌بانان نمونه کشوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم برگزار می‌شود.
شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی یکشنبه 14 خرداد ماه موکب خدمت رسانی به زائران آن امام همام برپا می کند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ضمن حضور در حرم امام (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
سردار رمضان شریف از برگزاری مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به صورت منسجم و یکپارچه با اهداف و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا فردا ( سه شنبه ) در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی گفت: ایران افتخار دارد که شهدای بزرگواری را برای دفاع از اسلام، امنیت، مردم و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی فدا کرده است.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. ایشان سپس بر سر مزار شهدا حاضر شدند.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (س) با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دیدار کردند. / جماران
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: روال دشمنان جمهوری اسلامی ایران همیشه این بوده که وقتی از دشمنی ها، کارشکنی ها و تحریم ها ناامید می شوند دست به اقدامات تروریستی و شبه تروریستی می زنند.
سخنگوی دولت گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران قطعا از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام علی الخصوص شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ نخواهد گذشت.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ این حادثه را به محضر امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و ملت ایران تسلیت گفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، گفت: قدرت جمهوری اسلامی و امنیت پایدار این سرزمین، دشمنان را عصبانی و عاجز کرده است.
در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
به مناسبت آغاز هفته دولت رئیس‌جمهور و اعضای دولت با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.
تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) خطاب به مسوولان سیاست خارجی کشور گفت: جمهوری اسلامی یعنی پذیرش اینکه ما یک دولت‌شهر در دنیا هستیم. یعنی ما دارای روابطی هستیم با کشورهایی که آنها را به رسمیت می‌شناختیم.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ