روز هشدار عمومی در آلمان با هدف مطلع کردن مردم این کشور درباره هشدار عمومی برگزار شده و به این ترتیب، آگاهی عمومی درباره این موضوع را بالا می‌برد. در این روز، هشدار آزمایشی در قالب یک متن هشدار، به همه نشردهندگان هشدار شامل رادیو، تلویزیون و فراهم‌کنندگان اپلیکیشن که به سیستم هشدار متصل هستند، ارسال شد و این نشردهندگان، هشدار آزمایشی را به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو و تلفن‌های هوشمند که افراد می‌توانند از طریق آن‌ها پیام‌های هشدار را خوانده یا بشنوند، ارسال کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
دو دریافت کننده احتمالی ایران در ترکیب رخ به رخ هم تمرین کردند.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
پیش‌بینی می‌شود مرداد همچون تیرماه دمای هوا بین ۱ تا ۲ درجه در غالب نقاط کشور بیش از حد نرمال باشد. طی هفته جاری و دو هفته اول مردادماه نیز گرم‌ترین روز‌های سال خواهد بود.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
مدیرورزشی لخ پوزنان در مورد انتقال علی قلی‌زاده نکته جالبی را مطرح کرده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از تجربه دمای ۴۰ درجه طی روز شنبه، ۳۱ تیرماه خبر داد.
محمد ربیعی می‌گوید که مجموعه قبلی ذوب‌آهن تیم خوبی را ساخته بودند.
لورکوزن با ژابی آلونسو تحول خیره کننده ای را تجربه کرده و شرایط برای آن ها نسبت به اول فصل زمین تا آسمان فرق کرده است.
ما در زمان گذشته وابستگی شدیدی به تجهیزات و ماشین آلان وارداتی و خارجی در صنعت نفت داشتیم اما الان در حال حاضر با تکیه به توان داخل و تجربه موفق تولید بار اول اقلام راهبردی به جایی رسیده‌ایم که خودمان پالایشگاه می‌سازیم و به صدور خدمات فنی و مهندسی نیز می‌پردازیم.
تیم ملی بسکتبال از زمان حضور سعید ارمغانی در بازی‌های رسمی 6 باخت و 5 برد را تجربه کرده است.
جهانبهش جعفری در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی چوکا، برد مهم و حیاتی به دست آورد.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
آندره شورله، ستاره سابق آلمان، این روزها در حال تجربه کردن چالش ذهنی و فیزیکی عجیبی است.
استقلال در آبادان شب خوبی را در برابر صنعت نفت تجربه نکرد و چنانچه صحنه خطا به روی آرمان رمضانی به وجود نمی آمد، احتمالا بازی با نتیجه مساوی صفر - صفر به پایان می رسید.
قهرمان سه دوره تنیس ویمبلدون که به دلیل کلاهبرداری در بریتانیا زندانی شده و پس از هشت ماه با حکم آزادی مشروط به آلمان دیپورت شده، در مصاحبه تلویزیونی آلمان توضیح داد که تجربه زندان او را باهوش‌تر و خاکی‌تر کرده است.
جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
سامورائی‌ها پس از پیروزی تحسین برانگیز مقابل آلمان در دومین مسابقه جام جهانی باخت تلخی را تجربه کردند.
ژرمن‌ها دومین شکست تاریخ خود مقابل تیم‌های آسیایی را برابر ژاپن تجربه کردند.
«سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»
دریا در یک بازی سخت نتوانست حریف سیرجانی خود را در بابل شکست دهد.
یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان می‌گوید دوست دارد امسال تماشای جام جهانی به عنوان یک تماشاگر را تجربه کند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ