جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل و خوزستان دارای بیشترین موارد مثبت این بیماری هستند.
استان تهران بیشترین میزان طلاق را در ایران دارد.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
رکورددار بیشترین بازی در دربی و بیشترین کلین‌شیت با پیراهن استقلال حالا دور از هیاهوی شهرآورد است.
علی پروین با 20 حضور به عنوان بازیکن و 25 بازی در قامت سرمربی، رکورددار همه بازیهای شهرآورد است.
کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال شد.
کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال شد.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از فرونشست زمین به عنوان زلزله خاموش یا سرطان زمین یاد کرد و گفت: بر اساس آمار در جنوب، مرکز و دشت‌های غرب و جنوب غرب استان تهران شاهد بیشترین فرونشست زمین هستیم.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
بزرگترین مارهای جهان متعلق به خانواده پیتون و بوآ هستند. اینکه کدام خانواده بیشترین تعداد را دارد بستگی به این دارد که آیا شما این خزندگان را بر اساس وزن یا طول اندازه گیری می کنید
هری کین با گلزنی در مقابل منچستر سیتی رکورددار بیشترین گل زده برای تاتنهام شد.
تیم محمد ربیعی به دوازدهمین تساوی فصل خود دست پیدا کرد و بیشتر از هر تیمی در لیگ برتر متوقف شده است.
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم در شبانه روز گذشته رکورددار میانگین بارش‌ها بوده و بیشترین برف در فریدونشهر باریده است.
رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره توزیع جغرافیایی دیابت در شهر‌های کشور، بیان کرد: بیشترین شیوع دیابت در استان‌هایی است که در نوار مرکزی کشور از شمال تا جنوب واقع شده‌اند. استان‌های تهران، مازندران، گیلان، یزد، مرکزی، اصفهان، سمنان، خوزستان و فارس در نقاط مرکزی شیوع بالای دیابت را دارند و شیوع دیابت در استان‌های شرقی و غربی کمتر است. به طور کلی ۵ استان اول از نظر ابتلا به دیابت به ترتیب شامل مازندران، گیلان، یزد، خوزستان و سمنان هستند.
رهبر چچن با افتخار از اینکه رکورددار تحریم‌ جهان است تاکید کرد که من از دین اسلام، آداب و سنن و امنیت کشورمان محافظت می‌کنم. هیچ چیز برای من مهمتر از این نیست.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۰۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی، بیشترین حضور در زمین را دارند و با ۵۴۰ دقیقه حضور در ترکیب، رکورددار سرخپوشان به شمار می‌روند و هیچ بعید نیست تا پایان فصل نیز این رکورد را حفظ کنند.
ژوزه مورینیو در بین مربیان دنیا در مجموع بیشترین غرامت را از باشگاه هایی که او را اخراج کرده اند، گرفته است. او از این حیث رکورددار است.
تا اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸ سوال در صحن از وزرا در موضوعات مختلف مطرح شده است که وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح ۵ سوال از شخص اول آن، از این حیث تا پایان اجلاسیه دوم رکورد دار بود و پس از آن وزارت خانه‌های راه، نفت و بهداشت هرکدام با ۲ سوال بیشترین پاسخ را به سوالات در صحن نمایندگان داده‌اند.
آلن شیرر، رکورددار بیشترین گلهای زده در تاریخ لیگ برتر، می‌گوید ارلینگ هالند، ستاره جدید منچسترسیتی، می‌تواند رکورد او را بشکند هر چند هری کین زودتر به این رکورد خواهد رسید.
محمد صلاح با گلزنی در دیدار امروز لیورپول مقابل فولام به جمع رکوردداران بیشترین گل زده در اولین روز لیگ برتر انگلیس رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ