عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لیگ با موفقیت و قدرت آغاز شده، سطح رکوردها بالا و رقابت فشرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد نور الهی هافبک ایرانی تازه وارد الوحده در دیدار نخست توانست بهترین بازیکن تیمش شود.
پسر آیت الله جنتی گفت: اخبار منتشر شده درباره وخامت اوضاع سلامتی پدرم کذب محض است.
آیت الله سید احمد علم الهدی، در سخنانی به مناسبت روز خبرنگار گفته است: تا کنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌ام، چراکه معتقدم رسانه اگر در محدودیت قرار گیرد نمی‌توان ادعای آزادی کرد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
مجلس ششم مجموعه‌ای از چهره‌هایی است که به اشکال گوناگون یا شناخته‌شده بودند یا در گذر زمان به چهره‌های شناخته‌شده بدل شدند. از مهدی کروبی، بهزاد نبوی، محسن آرمین، جمیله کدیور، الهه کولایی، سیدمحمدرضا خاتمی، مجید انصاری، سیدهادی خامنه‌ای، احمد بورقانی، علی مزروعی گرفته تا محسن صفایی‌فراهانی، احمد پورنجاتی، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، بهروز افخمی، جواد اطاعت و علی تقی‌زاده و فاطمه حقیقت‌جو، سهیلا جلودارزاد و بسیاری دیگر.
آیت الله احمد جنتی گفت: سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.
عباس عبدی درواکنش به اظهارات اخیر آیت الله احمد جنتی نوشت: «آیا نتیجه می‌گیرید که مشکلات موجود یا مشکلات احتمالی بعدی با اجازه خداوند است و مسئولیتی متوجه شما نیست؟»
آیت‌الله احمد جنتی گفت: دشمنان هر چه خواستند برای نظام مشکل ایجاد کنند، خداوند اجازه نداد و باید شکرگزار درگاه باری تعالی باشیم.
آیت‌الله سبحانی در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه از همان دوره آیت الله هاشمی رفسنجانی با سیاست کاهش جمعیت مخالف بودم و در این مورد در آن دوران نیز مصاحبه‌هایی داشته ام، گفت: تاکنون جامعه‌ای به خاطر ازدیاد نسل، نابود یا گرفتار فقر نشده است، بلکه فقر و نداری جوامع از عوامل خارجی ناشی می‌شود.
احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، گفت: در دوره ای برخی به اشتباه تصور می کردند که فقط از مسیر توافق با آمریکا مشکلات حل می شود در حالی که در همان سالها نیز آمریکا از هیچ خیانتی علیه ایران دریغ نکرد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان از بی تفاوتی برخی سیاستمداران این کشور به اوضاع نابسامان لبنان به شدت انتقاد کرد.
بارش‌های اخیر در هرمزگان سبب شده تا با توجه به سرد شدن ارتفاعات منطقه کوهشاه در بخش احمدی، این منطقه به زیبایی هرچه تمام تر، جلوه‌گاه لطف بیکران الهی باشد. سفید پوش شدن ارتفاعات هرمزگان معمولا در روز‌های بسیار محدودی در طی سال رخ می‌دهد و این برف زمستانی سبب شور و شادمانی مردم محلی نیز گردیده است و نویدبخش سال پربرکت آبی است.
آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: موضوع فتنه، یک جریان خطرناک است حتی در زمان پیامبر (ص) نیز بر پیروان تاثیر گذاشته است و سبب اختلاف شد و این جریان می‌تواند زمینه ضعف اسلام و امت اسلامی را فراهم کند و یا می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مسیر حق برای مردم باز و روشن شود.
آیت الله خاتمی با بیان این که ۸۰ درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند، گفت: تنها ۲۰ درصد مردم پشت پا به مقدسات می‌زنند.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با هیئتی از رهبران حماس در لبنان به ریاست احمد عبدالهادی دیدار کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین "سید احمد مرتضوی مقدم"، در پیامی درگذشت آیت الله "حسین مفید" رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله سیداحمد واحدی گفت: این روحانی فرهیخته در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ خدمات اجتماعی ماندگاری بود.
وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه‌السلام را تسلیت گفت.
آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع تقلید شیعیان صبح روز یکشنبه با هیئتی از بنیاد رفاه اجتماعی العین به نمایندگی احمد السودانی رئیس این بنیاد دیدار کرد. آیت الله سیستانی در این دیدار در جریان فعالیت‌های این نهاد قرار گرفت و گفت که این بنیاد تصویر درخشانی از امور خیریه است.
ملی‌پوش تفنگ گفت: وضعیت در سه وضعیت ۵۰ متر متفاوت است چون ما در این ماده فشنگی برای تمرین نداشتیم و مسلما وضعیت نرمالی نسبت به حریفان نداریم.
آیت الله احمد جنتی گفت: امام خمینی (س) را می‌توانیم در ردیف انبیاء بنی اسرائیل بدانیم؛ البته انبیاء بنی اسرائیل درجات متفاوتی داشته‌اند و همگی در یک درجه نبوده‌اند، ولی اجمالا این درست است که همان روحیه تقوا و خداپرستی انبیاء بنی اسرائیل را در امام هم شاهد هستیم.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
حجت‌الاسلام احمدی شاهرودی، گفت: این تورم و گرانی‌ها چیست؟ می‌گویند امتحان الهی است، اگر امتحان الهی‌ست فقط برای ما است؟ فقط برای ما ایرانی‌هاست؟ چطور در کنار ما کشور عراق این مصیبت تورم وگرانی را ندارند، یعنی خدا نمی‌خواهد آن‌ها را امتحان کند؟
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ